Aerena: Clash of Champions recenze, registrace a free download

Aerena - Clash of Champions

Žánr: Strategie
Platforma: PC, Mac

Tahové strategie. Pro někoho nudná možnost, jak trávit volný čas, ale pro většinu lidí unikátní možnost, jak mohou v online světě využít svých schopností a strategických dovedností. A to vše umožní Aerena: Clash of Champions, která je ve světě her určitým unikátem, a to už pro samotné prostředí. Milujete-li svět inspirovaný takzvaným steam-punkem, potom budete zaručeně okouzleni. Navíc se samotná hra odehrává vysoko v oblacích, což dodává celkovému prostředí na atraktivitě. A tak už je jenom na vás, na jakou znepřátelenou stranu se postavíte a pomůžete tak vyhrát a mít možnost vlády nad celým světem.

Důvod obliby tohoto titulu je také fakt, že ačkoliv se jedná o tahovou strategii, rozhodně nejste nijak obtěžováni mnoha věcmi okolo. Držíte se jednoduchého přímočarého příběhu a prioritou vašeho postupu jsou právě ony souboje. Příběh lze samozřejmě přeskakovat, což umožní snadnější start nového levelu, ve kterém vás opět čekají souboje proti celé řadě vašich protivníků. Záležet samozřejmě bude nejenom na vaší taktice, ale také na vašich schopnostech a celkových dovednostech, zda skutečně zvládnete protivníka porazit. Zajímavé v tomto postupu je i fakt, že si lze volit váš postup. Můžete tak jít přímo po hlavním veliteli nepřátelské lodi, nebo postupně ničit jeho ochranku. Stejně tak ale můžete útočit i na řadu dalších nepřátel, které s v rámci dané lokace vyskytnou.

Svou postavu, tedy její schopnosti máte možnost neustále zdokonalovat, což vás samozřejmě může dostat až za kýženým vítězstvím, v rámci kterého si projdete řadu zajímavých lokací, které vás mimo jiné zaujmou i velmi efektní grafikou, a to jak světa samotného, tak grafikou jednotlivých efektů. Stačí se tedy ponořit do světa budoucnosti s lehkým nádechem minulosti a vydat se vstříc armádě nepřátel, která chce stejně jako vy ovládnout svět.

Pro hraní této hry zdarma je nutná registrace herního účtu, stažení a instalace na pevný disk vašeho PC. Před stažením hry doporučuji zkontrolovat systémové požadavky a volné místo na pevném disku.

OS: Windows XP/Vista/Windows 7/Windows 8
Processor: 1.7+ GHz or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB NVidia or ATI graphics card
Hard Drive: 500 MB available space

Aerena - Clash of Champions Wallpaper 1 Aerena - Clash of Champions Wallpaper 2 Aerena - Clash of Champions Wallpaper 3 Aerena - Clash of Champions Wallpaper 4 Aerena - Clash of Champions Wallpaper 5 Aerena - Clash of Champions Wallpaper 6 Aerena - Clash of Champions Wallpaper 7 Aerena - Clash of Champions Wallpaper 8 Aerena - Clash of Champions Wallpaper 9