Age of Wulin recenze, registrace a free download

Age of Wulin

Tato free-to-play hra určitě není známá jenom na evropském kontinentě, ale také na tom asijském. Ačkoliv tam byste ji pod názvem Age of Wulin hledali jenom těžko, jelikož v ostatních zemích světa je distribuována pod názvem Age of Wushu. Vždy se ale jedná o stejný titul, který má za cíl přenést vás jako hráče do oblasti středověku. Konkrétně však do Číny, kde je na vzestupu umění bojového umění, které i v tomto MMO titulu můžete také vyzkoušet. Často je hra přirovnávána ke konceptu, ale i prostředí filmu Tygr a drak, o čemž se jako hráči po pár minutách hraní jistě přesvědčíte také. Čekají vás tak i dvacetimetrové skoky, nebo možnost běhu po zcela kolmé zdi. To vše ale k danému patří a tak se jako hráči budete mít možnost radovat právě z těchto nadpřirozených pohybů.

Rozhodně je ale chybné si myslet, že základem hry jsou pouze boje, ve kterých není nouze o další zajímavé a propracované efekty. Základem je samozřejmě i běžný život každé herní postavy, která tak potřebuje jídlo, ale stejně tak potřebuje získávat peníze. Ty lze získat různými možnostmi, nejčastěji potom v souvislosti se voleným povoláním, nebo třeba s plněním úkolů – například někoho unést. Zajímavou možností, která určitě nepatří mezi tradiční, patří žebrání. Vše samozřejmě doplňuje i nutnost svou postavu neustále vylepšovat, aby mohla nejenom v bojích, ale i v misích splnit vaše očekávání.

Pozor však na to, pokud se budete chtít ve hře odchýlit od běžnějšího scénáře. Pokud se rozhodněte být sám sebou a na počkání zabíjet spoluhráče i protihráče, počítejte třeba s nutným nástupem do vězení, kdy tedy nebudete moci svou postavu nijak ovládat. Přesto to ale neznamená, že byste byli o množství soubojů jakkoliv ochuzeni. Nejenom během nich vás poté čeká standardní a snadné ovládání, které si během pár chvil osvojíte a již můžete vyrazit do první bitvy.

Pro hraní této hry zdarma je nutná registrace herního účtu, stažení a instalace na pevný disk vašeho PC. Před stažením hry doporučuji zkontrolovat systémové požadavky a volné místo na pevném disku.

CPU: Pentium4 2.4Ghz or equivalent
RAM: 1 GB 2 GB