Battlefield Play4Free recenze, registrace a free download

Battlefield Play4Free

Žánr: Free to Play, Akční FPS

Hra Battlefield je dnes považována za jednu z nejlepších stříleček poslední doby. Kdo však má hlouběji do kapsy, nebo chce zkrátka vyzkoušet něco zcela nového, může vsadit na titul Battlefield Play4Free. Jak už napovídá sám název, spadá hra do segmentu free-to-play her. Tedy takových, kdy za její stažení, instalaci a hraní nemusíte dát ani korunu. To logicky směřuje k tomu, že si ke hře našla cestu velká spousta hráčů, která tak chtěla na vlastní kůži vyzkoušet možnosti, jaké hra nabídne. A mezi ty určitě patří i dokonale propracovaná grafika, která dokáže v každém hráči vyvolat pocit, jako by se skutečně nacházel na konkrétním bitevním poli – a to konkrétně v městských oblastech.

Ačkoliv je free-to-play titul o něco chudší na konkrétní mapy, neznamená to, že by hra nebyla atraktivní. Navíc nové lokace se samozřejmě už teď připravují. Stejně tak nebudete jako hráči zklamáni z poměrně snadné ovladatelnosti a také ze všeho, co vás v klasickém Battlefieldu bavilo. V tomto směru se Battlefield Play4Free nesnaží jít vlastní cestou, ale staví na osvědčené kvalitě. A to i v rámci velikosti samotných map, která tak nabídne desítky možností, jak najít a samozřejmě i zlikvidovat protivníka.

Po pár minutách hraní již bude každému jasné, že titul nabídne zkrátka vše, co k válce souvisí. Není to jenom běžný boj na zemi, kde sviští jedna kulka za druhou. Stejně tak můžete očekávat také průlety vrtulníků a stíhaček. To vše navíc s nutností soustředit se na hráče ze svého týmu, jelikož právě s nimi musíte spolupracovat a vyrazit vstříc protivníkovi. K tomu přidejte tanky a transportéry či stejně silnou armádu protivníka a bude i vám jasné, že vyhrát nebude nic lehkého. Vše ale bude záležet i na volbě konkrétního vojáka, kdy se lze setkat s možnostmi, jako jsou útočníci, ale také ženisty, průzkumníky a nezbytnými zdravotníky, kteří patří mezi nejvyhledávanější osoby v obou týmech.

HW / sytémové požadavky PC

Operating system: Windows XP or Windows Vista
CPU: Intel Pentium 4 1.7 GHz