Battlegrounds of Eldhelm recenze, registrace a free download

Battlegrounds of Eldhelm

Žánr: RPG

Zajímavá karetní hra, která rozhodně nadchne nejenom příjemnou grafikou, ale také celou řadou prvků, díky kterým je hra blíže i žánrům jako jsou RPG. Samotné karty ve hře však hrají naprostý prim a jsou základem každé hry, tedy konkrétně každého boje, v rámci kterého jako hráči soupeříte se svým protivníkem. V tomto směru hra nabídne několik vlastností, tedy herních módů. Jedním z nich je určitě možnost zahrát si proti počítačovému protivníkovi, tedy proti umělé inteligenci. Mnohem zajímavější jsou ale souboje proti reálným lidem, a to v rámci jednotlivých misí, které jsou na každého hráče připraveny. To vše ale doplňují také četné módy, díky kterým je možnost bojovat, vyzvat a porazit protivníka ještě o něco zajímavější, zábavnější a samozřejmě přinese i více napětí.

Základem úspěchu je tedy váš vlastní balíček karet, které průběžně vynášíte. Každá z nich logicky jiné vlastnosti a jinou sílu a může tak zničit soupeřovi karty. Jsou zde karty symbolizující sílu, ale stejně tak i karty založené na případných kouzlech. Je vždy jenom na vás a na vašem soupeři, jak bude souboj probíhat, kdo bude disponovat lepšími kartami a kdo samozřejmě zvolí konkrétní taktiku boje. Každé vítězství vám samozřejmě umožní zlepšit vaši fantasy postavu, se kterou putujete v rámci virtuální mapy. Na té nacházíte všechny své protivníky, které už jenom vyzvete na souboj, a opět se ukáže, kdo v něm bude lepší.

Hra Battlegrounds of Eldhelm, stejně jako řada ostatních z podobného žánru sází na oblíbený koncept free-to-play. Jako hráči tedy oceníte to, že ji můžete hrát zcela zdarma, bez nutnosti si ji kupovat. Přesto ale máte možnost vložit do hry reálné peníze, a to ve formě mikrotransakcí, které vám, vaší postavě a tedy i vašim kartám mohou přinést určité výhody a tedy i mnohem větší šance na úspěch, než byste měli bez daného vylepšení.

Processor: 2.33GHz or faster x86-compatible processor, or Intel Atom™ 1.6GHz or faster processor for netbook class devices
Memory: 512 MB RAM
Hard Drive: 150 MB available space