Blacklight: Retribution recenze, registrace a free download

Blacklight: Retribution

Žánr: Akční FPS, Online

Unikátní sci-fi akce, která vás zaručeně nenechá klidnými. To se dá čekat právě od tohoto titulu, který nese název Blacklight Retribution. Samozřejmě se jedná o free-to-play hru, která jak už mnozí vědí, nevyžaduje žádné platby za to, že si ji stáhnete, nainstalujete nebo zahrajete. Existuje však systém mikrotransakcí, díky kterým si lze za vaše peníze koupit určité výhody. Ne vždy je to ale nezbytností, jelikož Blacklight Retribution zaručeně pobaví i tak. Mnozí samotnou hru často srovnávají se dvěma skutečně špičkovými hrami, a to je Call of Duty a také Crysis. To logicky znamená jediné, a to možnost užít si dokonalou střílečku, která vás ani na pár vteřin nenechá v klidu. K tomu přidejte propracovanou grafiku, dobré efekty a samozřejmě široké možnosti toho, co vaše postava a vy s ní dokážete

Prioritou je samozřejmě vyrazit v rámci některé z propracovaných lokací a zničit nepřítele. Ten může mít podobu lidí, robotů, ale stejně tak i různých kanonů a děl, které je třeba pro další postup skutečně kompletně zlikvidovat. To vše v rámci konkrétní operace, na kterou se vy i ostatní hráči vydáte s jediným cílem – splnit vaši misi. To se vám může podařit nejenom díky taktice, ale samozřejmě i díky vaší výzbroji, která skýtá skutečně bohaté možnosti toho, čím lze vašeho protivníka zlikvidovat. Můžete ho tak trefit běžným samopalem, pistolí, zamířit sniper puškou, ale stejně tak ho lze také umlátit. Zkrátka máte na výběr z možností jak na blízko, tak i na dalekou vzdálenost.

K tomu všemu přidejte to nejdůležitější, a to dokonalý požitek jak ze samotné grafiky, tak i ovladatelnosti a celkové zábavy, která je kombinovaná s napětím. Díky tomu není Blacklight Retribution jenom tak obyčejná střílečka ale propracovaná hra, která rozhodně zaujme každého, kde hledá free-to-play online hru, od které očekává dokonalou dávku napětí a skvělé hratelnosti.

HW / systémové požadavky PC

OS: Windows XP / Vista / Windows 7 (32-bit)
Processor: Dual-Core CPU
Graphics: 256MB DX9 GPU (Geforce 8xxx or Radeon HD2xxx)
DirectX: 9.0c
Hard Drive: 8 GB HD space

Blacklight: Retribution Wallpaper 1 Blacklight: Retribution Wallpaper 2 Blacklight: Retribution Wallpaper 3 Blacklight: Retribution Wallpaper 4 Blacklight: Retribution Wallpaper 5 Blacklight: Retribution Wallpaper 6