Blockade 3D recenze, registrace a free download

Blockade 3D

Developer: Shumkov Dmitriy

Ne vždy platí, že hra musí mít dokonalou grafiku, aby mohla skutečně zaujmout. Příkladem je totiž titul Blockade 3D, který vás zavede do kompletně kostičkového světa, kde se z těchto geometrických tvarů skládá skutečně vše. A to jak samotné prostředí, tak samozřejmě i vy sami, nebo vaše zbraně. Ačkoliv to na první pohled může působit skutečně infantilně, rozhodně můžeme říci, že hra Blockade 3D má své kouzlo a láká tak hráče z celého světa. A to hlavně proto, že samotná hra má jasně danou tématiku – zničit nepřítele.

Jednoduchá, ale náročná střílečka
Pokud je vaším cílem hlavně akce a snaha o to, zastřelit vašeho reálného nepřítele, je Blockade 3D dokonalou hrou pro vás. A to už jenom proto, že vám nabídne celou řadu různých zbraní, se kterými se zničení soupeře stane o poznání jednodušší, stejně jako i zajímavější, nebo zábavnější. Zbraně samozřejmě vycházejí z těch současných moderních a tak mezi nejběžnější možnosti patří samozřejmě zbraně střelné. Pouze se nesmíte zaleknout svého protivníka, jelikož i ten je to stejné, co vy – tedy neforemná kostka s namalovaným obličejem.

Široký výběr map
Stejně jako nečekána nijak propracovanou grafiku, rozhodně nečekejte ani nijak zajímavé efekty. Co vás ale zaujme, to je nejenom velký výběr různých map a herního prostředí, ale k dispozici je také široká škála herních módů, které taktéž zajistí, že se během hraní rozhodně nebudete nudit. Pokud je vaším cílem hlavně to, jednoduše a rychle najít soupeře a toho vyřídit, je titul Blockade 3D jako stvořený pro vás. A to ať už máte v plánu bojovat čistě samo za sebe, nebo je vaším cílem, týmová hra. Samozřejmě s možností vybrat si konkrétní (jak jinak než kostičkový) vzhled vaší postavy. A věřte, že jakmile vás hra vtáhne do děje, rozhodně u ní můžete sedět i dlouhé hodiny, jelikož málokdy omrzí.

Pro hraní této hry je nutný herní účet na Steamu, stažení a instalace na pevný disk vašeho PC. Před stažením hry doporučuji zkontrolovat systémové požadavky a volné místo na pevném disku.

OS: Windows XP,7
Processor: Pentium 4 2000MHz