Conquest of Champions recenze, registrace a free download

Conquest of Champions

Žánr: Strategie, RPG

Myslíte si, že jste to vy, kdo je skutečným šampionem? Pokud ano, potom není nic jednoduššího, než si zahrát hru nesoucí název Conquest of Champions. Jedná se o strategickou hru, která je oblíbená v herním světě hlavně proto, že funguje na bázi free-to-play. Proto, abyste si ji mohli zahrát, tedy nemusíte vynakládat žádné peníze. Pokud je však použijete, máte nárok na různá vylepšení. A to třeba vašich konkrétních postav, nebo také na nákup specielních karet, díky kterým můžete mít před vašimi soupeři větší náskok. Stejně tak je dobré hledět také na možnosti taktické, spojené s vaší strategií a s cestou k vítězství.

Vyberte si konkrétní frakci
Titul Conquest of Champions je strategickým RPG a tak vás v samotném úvodu čeká povinnost vybrat si frakci, za kterou budete bojovat. S tím je spojen jak výběr postav a jejich vlastností, tak samozřejmě i to, jaké jsou vlastně vaše konkrétní hodnoty. A to se týká nejenom vás samotných, ale samozřejmě také armády, kterou budete mít ve hře Conquest of Champions. Tu si můžete různě upravovat, vylepšovat, nebo jednotlivé členy nahrazovat za jiné. To vše s cílem postavit armádu nejsilnější, a to proto, aby pro vás hra Conquest of Champions skončila samozřejmě vítězně. Pamatujte, že stejné cíle ale mají i ostatní hráči, ze všech koutů světa.

Příjemná grafika i zajímavé efekty
V rámci svého putování samotným světem se můžete těšit hlavně na zajímavé lokace, které jsou spojeny s jednotlivými bitvami, které jsou ve hře Conquest of Champions. Zde samozřejmě záleží jak na vaší armádě, tak i na vašich strategiích. Poměrně příjemně překvapí také různé efekty, které jsou s bitvami spojeny, což samozřejmě přidává hře Conquest of Champions na celkové zajímavosti a unikátnosti. Ne vždy ale bitva skončí vítězně, a tak je třeba stále trénovat, zdokonalovat se a vylepšovat.

OS: Windows 7
Processor: 2 GHZ
Graphics: any graphic card with 1 GB VRAM
Hard Drive: 200 MB available space

Conquest of Champions Wallpaper 1 Conquest of Champions Wallpaper 2 Conquest of Champions Wallpaper 3 Conquest of Champions Wallpaper 4 Conquest of Champions Wallpaper 5 Conquest of Champions Wallpaper 6