Dead Island: Epidemic recenze, registrace a free download

Dead Island: Epidemic

Žánr: Akční, MOBA

Žánr MOBA má dnes stále vzrůstající oblinu a tak není divu, že je více a více titulů, které právě do tohoto spadají. A jinak tomu není ani u titulu Dead Island: Epidemic. Jak už se dá vyvodit ze samotného názvu využívajícím slova smrt, hlavní roli zde budou hrát zombie. Ostatně i proto samotní tvůrci hry přišli s tím, že jejich hra bude spadat do žánru ZOMBA – tedy přidali na samotný začátek písmeno Z jako zombie. Kdo daný žánr příliš nezná, tomu je třeba jistě vysvětlit, že charakterizuje jednu arénu, v rámci které probíhají boje na život a na smrt. V tomto titulu samozřejmě výjimku nečekejme, jelikož tím hlavním herním módem bude Battle Royale.

Hra mimo zmíněného žánru spadá také do skupiny her označovaných jako free-to-play. To vám umožní daný titul hrát jakkoliv dlouho zcela zdarma. Dalším pozitivem je samozřejmě možnost hrát online. V rámci toho se tak můžete v každé aréně utkat proti reálným hráčům z celého světa. Celkem proti sobě bojují tři skupiny bojovníků, kdy jsou k dispozici nejenom zombie, ale i klasické živé postavy. Mimo to vás čeká jednotlivé přepínání různých tříd, ale i ta nejdůležitější možnost, kterou je volba konkrétní zbraně. A to s ohledem na druh soupeře, vzdálenost, nebo samotnou efektivitu používané zbraně.

Samozřejmě jak také vyplývá ze samotného názvu, nejedná se o hru novou, ale o titul držící se oblíbené linie základního titulu Dead Island. Covšak v konkrétním Dead Island: Epidemic rozhodně potěší, to je celková propracovanost. A to nejenom postav, zbraní a samotných arén, ale i propracovanost jednotlivých efektů, nebo chování protivníků co do plynulosti a reálnosti pohybů. A tak si už jenom stačí vzít toho svého a vyrazit vstříc náročným bitvám. Díky poměrně nízké náročnosti hry tak budou potěšeni i ti hráči, kteří nemají zrovna špičkové herní PC, nebo herní notebook.

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 Ghz
Graphics: NVIDIA GeForce 8800GT or Radeon HD 3870
Hard Drive: 3 GB available space

Dead Island: Epidemic Wallpaper 1 Dead Island: Epidemic Wallpaper 2 Dead Island: Epidemic Wallpaper 3 Dead Island: Epidemic Wallpaper 4 Dead Island: Epidemic Wallpaper 5 Dead Island: Epidemic Wallpaper 6