Dirty Bomb recenze, registrace a free download

Dirty Bomb

Žánr: Akční, Online
Developer: Splash Damage

Multiplayerová střílečka s názvem Dirty Bomb je ideální volbou pro každého, kdo hledá skutečnou akci a má zájem na tom se dokonale odreagovat tak, že vyřídí pár nepřátel. A jelikož je to multiplayer, je jasné, že nepřáteli budou skuteční hráči z celého světa. A to všichni ti, kteří podlehli kouzlu free-to-play titulů, kterým je i Dirty Bomb. To znamená, že hru můžete hrát bez jakýchkoliv obav zcela zdarma, bez nutnosti jakéhokoliv dokupování různých věcí, nebo levelů. Cíl hry je samozřejmě jasný, a co je dobré vědět, to je fakt, že neplatí žádná pravidla. Jak svého protivníka vyřídíte, to je čistě na vás.

Bohatá nabídka zbraní
Aby samozřejmě bylo zabíjení protivníků co nejzajímavější, stejně jako co nejjednodušší, je ve hře Dirty Bomb i dostatečné množství různých zbraní, které jsou určené jak pro boj na dálku, tak samozřejmě i na boj z těsné blízkosti. Rozhodně ale nečekejte, že je vaším cílem pouze zamířit a vypálit. Důležitá je také spolupráce s vaším týmem, stejně jako nutnost krýt se před palbou ostatních hráčů, tedy vašich soupeřů. I k tomu vám mohou pomoci různé doplňky hry, jako mohou být třeba praktické štíty, které během hraní posbíráte.

Prostředí vás nadchne
Pokud se hra Dirty Bomb z žánru FPS může něčím maximálně pyšnit, je to určitě i svými lokacemi. Ty mnozí vás jistě poznají – tedy pokud jste byli na návštěvě v Londýně. Samotný boj se ale odehrává v budoucnosti, a to chvíli po tom, co toto město, ale i celý svět postihla skutečná apokalypsa. Nejenom, že tak poznáte mnohá známá místa, ale můžete se pokochat také poměrně zajímavou grafikou. Ovládání je klasické a jednoduché, díky čemuž by se hra Dirty Bomb mohla rozhodně řadit mezi střílečky, které vás zaručeně nezklamou. A to, i když mají vývojáři za sebou několik přešlapů a špatných kroků. V tomto případě to ale zcela určitě neplatí, jelikož hra Dirty Bomb se povedla.

OS: Windows XP, Vista or 7
Processor: 2.33 GHz Dual Core
Memory: 3 GB RAM