Dizzel recenze, registrace a free download

Dizzel

Původem této hry je Korea, a ačkoliv to možná mnoho lidí nečeká, rozhodně je o co stát. Ostatně to avizoval již samotný vývojářský tým Neowiz, který na tomto titulu pracoval. Pokud bychom si měli hru stručně charakterizovat, potom se jedná o akční střílečku, která se odehrává z pohledu třetí osoby. To nabídne mnohem širší rozhled po celkovém prostředí, v rámci kterého se budeme s naší vybranou postavou pohybovat. V tomto směru nečekejme současnost, ale ani sci-fi prostředí. Samotní vývojáři nás totiž zavedou pouze o několik desítek až stovek let kupředu, a to do doby, která není vůbec příjemná. Jedná se o období bojů a je samozřejmě jenom a jenom na vás, a zda se jí také zúčastníte. A pokud ano, nebudete litovat.

Pokud jste milovali nebo stále ještě milujete hru Gears of War, potom věřte, že si vás tento titul zaručeně získá, jelikož mnozí ho nazývají jako jeho klon. A pokud nevíte, co konkrétně čekat, potom se těšte hlavně na velké množství akcí, ve kterých využijete široký výběr zbraní, které bude mít vaše postava k dispozici. Budete mít možnost nachystat si vašeho nepřítele na požadované místo a přesnou ranou ho zničit, ale stejně tak vás čeká i tvrdá palba ve směru, kde možná nepřítele očekáváte. Stejně tak ale potěší také řada bojů na blízko.

V čem je titul určitě unikátní, to je grafika. Ačkoliv je na trhu už pár let, rozhodně nezklame ani náročné hráče. V tomto směru byl Dizzel skutečně nadčasovým titulem. Těšit se ale můžete i na řadu propracovaných, někdy i velmi ponurých lokací, nebo skutečně masivní zbraně, se kterými bude zničení protivníka hračkou. Vše doplňují také propracované efekty, které hře dodávají na zajímavosti. Na té jí ale dodává také široká nabídka možností, kudy a jak se vlastně budete moci pohybovat za svým nepřítelem. A tak neváhejte a zvolte si postavu, nabijte zbraň a vyrazte do akce.

OS: Windows XP/ Vista / 7 / 8
Processor: Pentium4 2.3 GHZ
Memory: 1 GB RAM