Eldevin recenze, registrace a free download

Eldevin

Jedinečná fantasy hra ze žánru MMORPG. Vaším úkolem jako samotného hráče je logicky putování po skutečně propracovaném světě, kde vás čeká celá řada možností, úkolů a prozkoumávání, které hru rozhodně nedělají nijak nudnou. Titul Edelvin pochází od společnosti Hunted Cow Studios a jedná se o jednu z klasických free-to-play her, které jsou hrány online. Bezplatně tedy máte možnost trávit i hodiny denně ve virtuálním světě, ale stejně tak máte jako hráči možnost si přilepšit, a to díky mikrotransakcím. Jednoduše si tedy za reálné peníze koupíte různá vylepšení, která vám pomohou nejenom zlepšit vlastnosti vaší postavy, ale logicky vám pomohou k co nejjednodušší cestě kupředu.

Samotný příběh je vlastně jakousi knihou, kdy začínáte na jejím samotném počátku a putujete příběhem dále a dále. Více než 1000 různých úkolů, zajímavě zpracované lokality a atraktivní prostředí. To vše čeká vás a vaši postavu v případě, kdy se naplno vrhnete do možností, které vám tato hra přináší. Co rozhodně nechybí, to jsou také četné boje, a to třeba proti drakům chrlícím oheň, proti dvouhlavým a dvouocasým šelmám či dalším příšerám. To vše s cílem zlepšit se a postupovat výše a výše. V tom vám také pomohou zkušenosti vaší postavy, a to v rámci jednotlivých povolání, kterých je na výběr celkem 14. Můžete tak kácet stromy, lámat kámen či se vydat dalšími cestami.

Dokonalé efekty, různá kouzla a protivníci či spojenci. I to ve hře Edelvin tvoří unikátní koncepci, která rozhodně dokáže chytnout i vás. A to ať už patříte mezi zkušené hráče, nebo hledáte pouze oddych od všedního dne. Samozřejmostí vašeho putování je i sbírání různých bonusových prvků, které vás stále zdokonalují. Tak neváhejte a vydejte se vstříc unikátnímu světu, která vás zaručeně okouzlí již po prvních minutách samotného hraní. A to byl hlavní cíl všech vývojářů.

OS: Windows XP, Vista, 7, 8
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Graphics: Graphics Card Recommended. (OpenGL 3.0 support and above)