FireFall recenze, registrace a free download

FireFall

Žánr: Akční FPS, MMO

Na první pohled zcela určitě velmi zajímavá MMO střílečka, která rozhodně nadchne celou řadu hráčů, kteří si libují v tom skolit svého soupeře dobře vybranou zbraní. To vše v prostředí, které je na první pohled do detailu propracovaná, což vede k tomu, aby byl samotný zážitek ze hry výrazným způsobem umocněn. Ačkoliv hra primárně vychází z MMORPG žánru, rozhodně se dokáže v mnoha případech odlišit. A to nejenom zmíněným scifi prostředím, které vás jako hlavní postavu doprovází všude.

Stejně tak vás ale doprovází také všudypřítomné efekty, které doprovází ničení vašich protivníků. Časté výbuchy, elektrická pole, nebo odlétávající kusy soupeřů. Toho všeho se ve hře Firefall rozhodně dočkáte. Stačí se nechat pohltit příběhem, který začíná tím, jak na zemi ztroskotá mimozemská loď. Rázem je tady rozsáhlá akce, která vyžaduje dokonalé soustředění, ale stejně tak i dokonalou mušku nebo volbu té správné strategie. Můžete se krýt, pohybovat se, ale i díky specielním jet packům můžete také létat vzduchem a tak své soupeře skutečně překvapit z místa, na které vás rozhodně nečekají.

Zapomeňte však na klasickou nudnou střílečku, jelikož vzhledem k výběru zbraní a samotným protivníkům se rozhodně nebudete nudit. Kromě obyčejné střelby je však nezbytné zaměřit se i sami na sebe, tedy na vylepšení vaší postavy co do odolnosti nezranitelnosti, tak do samotné výzbroje, která rozhodně hraje prim. Vše proto, abyste zničili vesmírné stroje, monstra, ale třeba také zombies, které vás budou ve vašem snažení výrazně ohrožovat v několika částech herního příběhu. Zkrátka je dobré být neustále na pozoru a spolupracovat s ostatními hráči, kteří jsou zde proto, aby spolu s vámi dotáhli hru do úspěšného konce a konečně porazili protivníka, který je ne vždy tak snadno k poražení, jak se může mnohým lidem zdát. Ostatně o tom se již můžete přesvědčit vy sami.

Processor (AMD): Quad Core @ 2.8 Ghz (Athlon II X4, Phenom, Phenom II X4)
Processor (Intel): Quad Core @ 2.4 Ghz (Core 2 Quad, i5, i7)
GPU: AMD/ATI Radeon HD 4850 or Nvidia Geforce GTS 450