Fistful of Frags recenze, registrace a free download

Fistful of Frags

Žánr: Akční FPS

Mnoho současných her je směřováno hlavně do světa fantasy, nebo do světa budoucnosti. Jinak je tomu ale v případě titulu s názvem Fistful of Frags, který vás jako hráče přenese do minulosti, a to jako vystřižené z westernových filmů. Právě v tomto prostředí, a tedy i v těchto lokacích se tato hra odehrává, což v současném herním světě přináší celou řadu různých zpestření. Samotný koncept je přitom poměrně prostý, jelikož se jedná o arénovou akční hru. Jakmile jste tedy zastřeleni, opět se zrodíte a můžete znovu vyrazit do boje. Vítězem každého kola se poté stává ten, který nasbírá nejvíce bodů. Ty se získávají za každého zabitého protivníka.

Pokud lze hru Fistful of Frags k nějakému titulu přirovnat, tak zcela určitě k oblíbené hře Half-Life 2, která se také stala výchozí inspirací a tak Fistful of Frags je ve svém principu její výraznou modifikací, jelikož běží také na zcela stejném enginu. To samozřejmě směřuje k tomu, že hru lze snadno hrát i na méně výkonných počítačích. Ostatně tomu odpovídá i fakt, že hra byla poprvé vydána již v roce 2007. Přesto ale nezklame svou grafikou, která určitě patří mezi kvalitní a tak nabídne zajímavé možnosti jak jednotlivých lokací, tak i detailní zobrazení jednotlivých hráčů a samozřejmě také protivníků.

Zajímavostí celého titulu ale není nutně jenom boj každého proti všem, jelikož si lze zvolit i některý z jiných herních módů, který umožní začít bojovat v rámci týmů, a také skupin jednotlivých hráčů. Můžete tak být pistolníkem, banditou, stopařem nebo rangerem. Na druhou stranu je třeba dodat, že sice vypadáte jinak, ale arzenál zbraní a schopnosti jsou u každého hráče totožné. Ačkoliv se to může zdát jako negativum, je to rozhodně výhoda v tom, že každý z hráčů má stejné podmínky a úspěch ve hře tak bude záviset i na jeho konkrétních dovednostech.

OS: Windows® Vista
Processor: Pentium 4 3.0GHz or equivalent
Memory: 1500 MB RAM
Graphics: ATI Radeon 9600 or nVidia GeForce 6 series
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: DirectX 8.1 compatible sound

Fistful of Frags Wallpaper 1 Fistful of Frags Wallpaper 2 Fistful of Frags Wallpaper 3 Fistful of Frags Wallpaper 4 Fistful of Frags Wallpaper 5 Fistful of Frags Wallpaper 6 Fistful of Frags Wallpaper 7 Fistful of Frags Wallpaper 8 Fistful of Frags Wallpaper 9