Forge of Empires recenze a registrace

Forge of Empires

Žánr: Strategie, Online

I jako symbol strategických her. Přesně tak by se dala charakterizovat právě tento herní titul, který si každodenně získává hráče z celého světa. Pokud mu podlehnete i vy, čeká vás velmi daleká cesta, kterou začínáte již v době kamenné. Vaším úkolem je neustále budovat a rozšiřovat svou původní osadu, která na samotném začátku čítá pouze několik chatrčí. Správnými strategiemi se však lze dostat výrazně dále, a to i do modernější doby, která nabídne mnohem propracovanější varianty jak samotných staveb, tak i kvalitnější postupy v získávání nezbytných surovin.

Vaší úkolem ale není pouze budovat své impérium. Vaším úkolem bude i jeho neustálé rozšiřování, a to na detailně propracovaných mapách. Právě na nich se jako hráči setkáváte i s ostatními milovníky hry Forge of Empires. Můžete vytvářet koalice, ale stejně tak můžete proti svému sousedovi vyrazit a doslova ho zničit. To vše se odehraje na bitevním poli v rámci průběžných tahů obou soupeřů. Tím hra celkově rozhodně přidává na atraktivitě, jelikož samotné vítězství v bitvě ovlivníte i tím, koho na soupeře postavíte a zda bude mít schopnosti a vlastnosti ho opravdu zničit. A jedině postupným ničením svých nepřátel se můžete stát celkovým vladařem a ovládnout celou říši – tedy celé území v rámci konkrétního mapového podkladu.

Čím ale hra zaujme, to je i propracovaná grafika jak celého herního prostředí, tak třeba i samotných efektů, které se ke hře vztahují. Vše doplňuje i celosvětová komunita, která nabízí skvělou možnost, jak být v kontaktu se všemi ostatními hráči – třeba i s vašimi soupeři. To vše nabídne hra, která na světový trh vstoupila v roce 2012 a od té doby neustále získává na oblíbenosti a vyhledávanosti. Podepsáno je za ní kvalitní studio InnoGames, vyhlášené i několik dalšími herními tituly, jako třeba neméně vyhledávaná hra s názvem Divoké kmeny.

Pro hraní této hry zdarma je nutná registrace herního účtu.

Forge of Empires Wallpaper 1 Forge of Empires Wallpaper 2 Forge of Empires Wallpaper 3