Forsaken World recenze, registrace a free download

Forsaken World

Herní společnost Perfect World, která stojí za tímto titulem, měla po tři roky svého vývoje jediný cíl, a to vytvořit unikátní MMORPG titul, který by si získal fanoušky po celém světě. Tomu samozřejmě napomáhá dnes téměř standardní free-to-play mód, který je cestou k tomu, jak umožnit hraní bez nutnosti si hru kupovat, nebo za ni jakkoliv platit. Základem úspěchu měla být také grafika, o které lze jistě říci, že se skutečně povedla. Ačkoliv to může vést k náročnějším požadavkům na hardware, jsou špičkové detaily skutečným pozitivem. A to ať už z hlediska propracovanosti postav, tak z hlediska propracovanosti konkrétních lokací.

Základem hry samozřejmě není pouze objevování samotného fantasy světa, jelikož během hraní vás čekají také pravidelné questy, které jste povinní plnit k tomu, abyste mohli se svou postavou postupovat dále, ale také abyste si ji mohli výrazným způsobem vylepšovat. Questy jsou samozřejmě poměrně různorodé, a tak například musíte přinést určitou věc, nebo stejně tak zlikvidovat vlky, nebo různé fantasy stvoření, která vám mohou stát v cestě. Díky tomu samozřejmě můžete snadno procházet jednotlivými levely, kterých je v rámci hry Forsaken World celkem 60. V rámci nich postupně procházíte se svou postavou, kterou volíte již na samotném počátku, kdy máte na výběr z celkem pěti různých ras.

Kromě ras máte na výběr také konkrétní povolání. Můžete být mágem, ale třeba i válečníkem, nebo knězem a upírem. Každé povolání má svá pro a proti a samozřejmě také jisté vlastnosti a dovednosti. Cílem by mělo být hlavně jejich vylepšování, a to s každým novým levelem, kdy si je následně budete moci koupit, nebo je dle svých požadavků a svých potřeb také upravit. Některé další profese, se kterými se můžete setkat, mohou být limitovány konkrétní herní pozicí, ale jakmile nastane čas, máte možnost se je také naučit a dále logicky využívat, což může vést k lepšímu postupu do dalšího levelu.

Operating system: Windows XP, Vista, or Windows 7
Processor: Intel Pentium 4 at 1GHz
Memory: 1GB