GunZ 2: The Second Duel recenze, registrace a free download

GunZ 2: The Second Duel

Developer: MAIET Entertainment

Herní titul nesoucí název GunZ 2 je akční střílečka z pohledu třetí osoby. Tato definice však není zcela tak přesná, jelikož vyřídit svého soupeře můžete vyřídit i mnoha jinými způsoby, než jenom pistolí nebo podobnou zbraní. Stejně tak vás zaujmou ale i možnosti pohybu, jelikož držet se při zemi není pouze jediná varianta postupu v rámci jednotlivých map. Díky dobře mířeným skokům se lze doslova vznášet a tím se lépe a často i nenápadněji přibližovat k vašim soupeřům. To vše v rámci několika mapových podkladů, které vás jistě zaujmou svou propracovaností. Celý příběh a vaše putování je zasazeno do městského prostředí, kde nechybí jak exteriérové, tak i interiérové lokace.

Vyberte si svou postavu
To, jací budete a co dokážete je čistě ve vašich rukou, tedy v rukou vaší postavy. Titul GunZ 2 samozřejmě umožní vybrat si hned na začátku hry takovou, která vám bude v mnoha směrech skutečně postavou nejbližší. Totéž platí i o následném výběru zbraní, které zajistí možnost likvidace soupeřů na několik způsobů. Můžete zasadit úder zblízka, stejně jako není problémem využít sniperskou pušku a zničit své nepřátele na několik stovek metrů, z úkrytu okna domu. Vše samozřejmě doplňují také poměrně zajímavé efekty, stejně jako řada zpomalených záběrů, což celé hře celkově dodává na příjemné atraktivitě.

Nejenom klasický střílečka
Samozřejmě základní účel hry je jasný, a to zabít co nejvíce nepřátel. Ne nutně se ale musí jednat pouze o obyčejnou střílečku, jelikož GunZ 2 nabídne i několik herních módů, díky čemuž lze samotný zážitek ze hry výrazně rozšířit a vyzkoušet si tak jiné možnosti. A ačkoliv grafika nepatří k nejmodernějším počinům, rozhodně má tento titul na poli akčních free-to-play her co nabídnout a stojí za vyzkoušení. Stačí jednoduché stažení a samozřejmě i rychlá instalace na disk vašeho počítače, nebo na disk vašeho notebooku.

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9 compatible video card, GeForce GTX 260
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space

GunZ 2: The Second Duel Wallpaper 1 GunZ 2: The Second Duel Wallpaper 2 GunZ 2: The Second Duel Wallpaper 3 GunZ 2: The Second Duel Wallpaper 4 GunZ 2: The Second Duel Wallpaper 5 GunZ 2: The Second Duel Wallpaper 6