Hazard Ops recenze, registrace a free download

Hazard Ops

Žánr: Akční, Online

Ačkoliv vám může z názvu připadat, že se při hraní této hry dostanete primárně do kasina, opak je pravdou. Titul Hazard Ops totiž bude hazardovat s vašimi životy, jelikož vaším úkolem nebude nic jiného, než zničit všechny nepřátele, kteří se na vás v propracovaném sci-fi prostředí chystají. A že to opravdu nebude nic jednoduchého, se přesvědčíte již během prvních několika málo minut, které vás do hry uvedou. Právě takové zážitky a urputné boje vám nabízí studio Yingpei Games. A pokud tápete v názvosloví a nedokážete si ho konkrétně přiřadit, potom vám nezbývá než sdělit informaci, že se jedná o studio Epic Games China, které pouze změnilo svůj název.

Ve hře nejste na první pohled nic jiného, než běžný žoldák. Stejně jako ostatní žoldáci máte jeden jasně daný úkol, a to ničit nepřátele. A těch je opravdu celá řada. Mohou to bít strašidelní a poměrně nenároční zombie, ale stejně tak to mohou být i mumie, nebo dokonce roboti a mutanti. Překvapí li vás ve hře Hazard Ops také dinosaurus, rozhodně pamatujte, že i on je rázem vaším nepřítelem. Zkrátka je dobré držet se jednoduché rady, a to pálit po všem, co se pohne a co logicky není váš spoluhráč, se kterým byste měli primárně spolupracovat.

Pokud hra a samotní vývojáři na něčem primárně staví, tak to není jenom různorodé a často velmi temné prostředí, ale jsou to také různé efekty. Ty mohou hře dodat na celkové brutalitě, a tak mohou umocnit celkový zážitek z hraní. Vždy však bude záležet hlavně na vašich schopnostech a dovednostech, ale logicky také na tom, jak dobrá bude vaše postava a její arzenál v podobě zbraní. Samozřejmostí je neustálé vylepšování, které vám logicky zajistí to, že své nepřátele dokážete mnohem lépe zneškodnit a sami utrpíte opravdu minimální újmu. Tak hurá do hraní. Stačí nabít a vyrazit do akce, ze které se nemusíte vrátit živí.

OS: Vista or Windows 7
Processor: Pentium 4 2.0GHz
Graphics: 7600GT (must support Shader Model 3.0)