Infinite Crisis recenze, registrace a free download

Infinite Crisis

Žánr: MOBA, Akční, Strategie, Online

Milujete komiksy, ale stejně tak i akční hry spadající do žánru MOBA? Potom byste si rozhodně neměli nechat ujít právě tento zajímavý a rozhodně unikátní titul, nesoucí název Infinite Crisis. Ten spadá do kategorie free-to-play jer, které si samozřejmě můžete stáhnout, nainstalovat a plně zahrát zcela zdarma, bez nutnosti vlastních peněz. A že se nejedná jenom o obyčejný boj obyčejných postav, vás přesvědčí fakt, že postavami jsou oblíbení komiksoví hrdinové z univerza DC Comics. To tak znamená velmi unikátní možnost, kdy bude hlavní postavou třeba Supermat, Batman, Flash a další. A ti všichni samozřejmě ihned zakročí proti tomu, kdo by snad jakkoliv porušil zákon.

Celý příběh samozřejmě začíná ve světě budoucnosti, kdy na naší zemi dopadne meteorit s velmi výraznými ničivými účinky. A právě v tu chvíli se musí spojit akční hrdinové, aby dokázaly zabránit ničivé zkáze, kterou na zemi přinášejí mnozí nepřátelé. A boj to bude skutečně náročný. Jako postava v kůži hlavního komiksového hrdiny však budete mít celou řadu výhod, jako je velká síla, velká rychlost či používání celé řady různých kouzel a efektů. Celý dojem následně podpoří právě propracované efekty a povedená grafika, díky čemuž vám může skutečně připadat, že tím hlavním hrdinou jste vy a nikdo jiný. Nejste to ale jenom vy sami, je jsou to i další hráči, kteří mají zcela stejný cíl, kterým je v Infinite Crisis ochránit planetu zemi před ovládnutím.

Pokud hledáte konkrétní srovnání této hry se zcela jiným titulem, potom se určitě nabízí třeba LoL, nebo Dota. Přesto však nabídne onu unikátnost hlavních postav, v rámci kterých máte ihned jasno o tom, co vlastně dokážete a co je vaší hlavní superschopností. Stačí se jenom vydat do ulic, ze kterých je patrná předchozí katastrofická událost a zde se na život a na smrt postavit nepřátelům.

Infinite Crisis Wallpaper 1 Infinite Crisis Wallpaper 2 Infinite Crisis Wallpaper 3 Infinite Crisis Wallpaper 4 Infinite Crisis Wallpaper 5 Infinite Crisis Wallpaper 6