Lambda Wars recenze, registrace a free download

Lambda Wars

Žánr: Strategie, Online

Patřili jste mezi skutečné milovníky hry Half Life? Pokud ano, neměl by vám uniknout ani titul nesoucí název Lambda Wars, který z tohoto velmi oblíbeného titulu vychází. Nejenom však přímo z něho, jelikož pokud bychom si chtěli tuto hru charakterizovat kompletně, je třeba vzít i několik zajímavých prvků a postupů z her jako Command and Conquer a samozřejmě také oblíbený Starcraft. Hra samotná poté spadá do sekce strategií, kdy vás rozhodně nečeká jenom běžné obyčejné válčení, ale neobejdete se bez taktizování, střílení a samozřejmě také plánování nejenom jednotlivých útoků.

To vše v rámci poměrně povedené grafiky, která určitě zaujme mnoha zajímavými prvky v různých mapách, které tak dotváří celkové prostředí velmi blízké budoucnosti, ale s nádechem lehce zničeného světa, s nádechem budoucí apokalypsy, která svět postihla. A právě tímto prostředím vedete svou jednotku vstříc tomu, abyste splnili daný úkol. Během něho vás samozřejmě čeká i to nejdůležitější, a to zničení samotných nepřátel – jak jinak, než různými zbraněmi. Nezapomínejme ale ani na sbírání různých vylepšení, nebo na možnost zlepšit zdraví jednotlivých členů vaší jednotky.

A právě řada různých zajímavých úkolů, ale i vyšší náročnost jejich plnění může být tím pravým důvodem k tomu, že vás Lambda Wars zaručeně neomrzí. Stejně tak jako vás neomrzí různé lokace, které se v tomto směru nabízejí a kdy tak můžete projít celou řadou zajímavých míst, které jsou opravdu dobře vykresleny. Nezapomínejte ale ani na to nejdůležitější, a to zajímavý výběr zbraní, nebo různé povedené efekty spojené nejenom se zničením vašeho protivníka. Zkrátka máte v rukou titul, který vychází z oblíbené hry co do herního světa, ale svým provedením dokonale potěší každého milovníka strategií, který nelze jenom střílet, ale který chce také přemýšlet.

OS: OS: Windows® 8 / Windows® 7 / Vista / Vista64
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Graphics: nVidia Geforce 8600GT, AMD Radeon HD2600 or better