Loadout recenze, registrace a free download

Loadout

Free-to-play her je na současném trhu skutečně více než dost. A pokud s jednou z nich přijde i studio Edge of Reality, rozhodně se dá očekávat, že přinese něco unikátního. A to se také stalo, a to v podobě hry Loadout. Ta je na první pohled běžnou střílečkou, která ačkoliv vypadá skutečně jednoduše a běžně, dokáže vás dokonale uchvátit. Díky tomu se hra opravdu velmi rychlým tempem šíří mezi hráče po celém světě. I to je důvod toho, proč vytvářet hry, které je možní zahrát si zdarma. Přesto ale lze vložit vlastní peníze, které lze ve hře využít třeba k tomu, že získáme speciální vybavení, nebo také speciální herní měnu. Obojí nám logicky pomůže k tomu, aby naše postava byla lepší, zbraně silnější a ochrana mnohem kvalitnější.

Základem hry je tedy postava, tedy konkrétně vaše postava a dále už jenom postavy nepřítel – reálných hráčů. Ačkoliv všechny na první pohled vypadají poměrně komicky, po prvních chvílích vás tato akční střílečka z pohledu třetí osoby přesvědčí o tom, že do smíchů vám rozhodně nebude. A to hlavně proto, že vás mohou nepřátelé zničit na tisíce způsobů. Stejně tak ale můžete vyřídit i vy je. To vše díky doslova volné ruce v tom, jako konkrétní zbraň si vyberete a konkrétně nakonfigurujete. Stačí si snadno vybrat, co by měla vaše zbraň obsahovat, a poté už můžete vyrazit do nelítostného boje.

Každou zbraň si lze ihned vyzkoušet, a to ve zkušební aréně, což nám následně umožní ji ještě modifikovat. Co však může být také zajímavou „zbraní“, to je i zelený paprsek, kterým léčíme své nepřátele. Tím však zároveň uzdravujeme i sebe, což vede k zajímavému paradoxu. Vše už doplňují poměrně zajímavé lokace a jednodušší, ale rozhodně zajímavá a příjemná grafika. Primárně jde přece jenom o akci, a ta se v tomto směru rozhodně povedla. Už jenom z toho důvodu, že ona brutalita je poměrně výrazně vykreslena.

OS: Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD equivalent or better
Graphics: ATI Radeon HD 4350 / NVIDIA GeForce 6800 / Intel HD 3000 or better