Lost Saga recenze, registrace a free download

Lost Saga

Ne každý titul v rámci free-to-play platformy musí být nutně extrémně složitý a musí vycházet z titulů, které známe v rámci klasických počítačových her. Pokud hledáte něco nového a zajímavého, rozhodně vás zaujme i titul nesoucí název Lost Saga. Právě ten spadá mezi akční tituly, ale nadchne především svým lehce infantilním, pro někoho komiksovým ztvárněním postav. Lost Saga spadá do oblasti bojových MMO her, které mohou přinést perfektní možnost odreagování a samozřejmě také zábavy i na dlouhé hodiny.

Jak jsme již nastínili, jedná se o bojovou hru, což dokládá i samotný trailer, který přinesl celou řadu ohlasů. Pokud se podíváme na hru samotnou, potom je třeba charakterizovat si, co vás vlastně čeká. Prvním krokem je výběr vaší hlavní postavy, se kterou se postavíte protivníkovi. Škála je v tomto směru opravdu široká a tak můžete využívat nejenom postavy mužského, ale i ženského pohlaví. Stejně tak i postavy mechanické. Princip hry je poté velice jednoduchý, jelikož vaším úkolem je utkat se s protivníkem v aréně na život a na smrt. Stejně tak ale můžete hru okořenit tím, že se setkáte s více protivníky, které spolu se svým týmovým spoluhráčem zlikvidujete.

Co vás zaručeně nadchne už na první pohled, to je celková propracovanost. A to jak po grafické stránce postav, tak po grafické stránce jednotlivých arén a dalších herních oblastí, které vás čekají a ve kterých se budete utkávat právě se svým protivníkem. Na dokonalou grafiku poté navazuje skutečně velká různorodost, bojových úderů, kopů a dalších chvatů, které pomohou nepřítele rychle zneškodnit. Vše je perfektně okořeněno nejenom množstvím zvukových, ale především množstvím grafických efektů. I díky nim vás tak tento titul zaručeně pohltí, a to během pár chvil, a poté už stačí jediné- trénovat a trénovat, abyste se i vy ve hře Lost Saga stali tím nejlepším, nepřekonatelným bojovníkem.

OS: Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Processor: Pentium 4 - 1.5GHz
Memory: 512 MB RAM