March of War recenze, registrace a free download

March of War

Žánr: Strategie

Zapomeňte na to, že by hry hrané v prohlížeči byly jakkoliv nudné, nezáživné a jasně čitelné. O tom vás totiž přesvědčí hra March of War, která staví právě na tomto oblíbením herním módu. S ním souvisí také fakt, že se jedná o free-to-play hru. To pro vás jako hráče znamená, že si ji budete moci zahrát zcela zdarma, bez nutnosti investování vlastních peněz. Na druhou stranu možnost využití svých reálných peněz dostanete, a v rámci mikrotransakcí tak můžete urychlit celou řadu procesů, což vám samozřejmě dá jistou konkurenční výhodu nad vašimi protihráči. Rozhodně ale nejde o to, že by vám bez peněz část hry zůstala jakkoliv zapovězena.

Ačkoliv se jedná o browser hru, určitě vás zaujme i svým dějem, který se odehrává v období kolem roku 1940, který je navíc stylizován do vlny steam-punku, který tak celkově přidává na zajímavém provedení konkrétních lokací, ale i samotných dalších prvků, které se hrou souvisí. Během tohoto období se na světě objeví celkem 6 hlavních frakcí, kteří se snaží získat nadvládu nad světem, a to jak jinak než bojem. A je tedy čistě jenom na vás, za jakou frakci se nakonec rozhodnete bojovat a s čí armádou vlastně vyrazíte do boje. Navíc vás March of War zaujme i volnou několika různých scénářů, ale i širokou škálou bojových jednotek, které vám jsou k dispozici.

Základním prvkem hry je ale určitě také vaše strategie, se kterou je třeba začít už na samotném počátku. Důležitým úkolem je totiž těžba surovin a zlata, které jsou nezbytné pro následné vylepšování všeho, co právě s vaší frakcí souvisí. Tato vylepšení mohou přinést třeba mnohem přesnější tanky, odolnější dopravní prostředky či další pozitiva související s tím, ež poražení soupeře bude mnohem jednodušší. Vždy ale je třeba mít na paměti, že váš soupeř je reálný, a tedy stejně nepředvídatelný, jako vámi volená strategie hry.

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo E4600 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 Duel Core 5200+
Memory: 4 GB RAM