Might & Magic Heroes Online recenze a registrace

Might & Magic Heroes Online

Žánr: Strategie, Online
CZ: Ano

Hru Might & Magic Heroes znají snad všichni milovníci tohoto fantasy žánru. A právě obliba tohoto standardního počítačového titulu mohla stát i u zrodu internetové varianty, tedy hry Might & Magic Heroes Online. Vše samozřejmě začíná samotnou grafikou, která nabízí unikátní detaily, propracované prostředí a velmi věrohodně znázornění okolní svět, který je součástí mapy, ve které vás čeká neobyčejné putování všemi zákoutími. A stejně jako vy sami, se říší procházejí i ostatní hráči, kteří jsou také členy tohoto virtuálního světa a se kterými můžete navazovat kontakty, či je vyzvat k bitvě na život a na smrt.

Hra vsází na oblíbený free-to-play mód s možností zahrát si přímo ve vašem prohlížeči. Díky tomu se lze za pár vteřin stát součástí historického světa, který Might & Magic Heroes Online. Nejsou to ale jenom napínavé bitvy, ale jsou to i strategické cíle, jako je třeba obsazování jednotlivých měst, které se tak stanou součástí vaší celé říše, kterou plánujete vytvořit. Stejně tak ale můžete samotná města stavět a logicky je bránit před nájezdy okolních hráčů. To vše díky vaší unikátní postavě, která samozřejmě v průběhu hry také sbírá potřebné zkušenosti a dovednosti, která následně naplno využívá k tomu, aby v případných soubojích naplno obstála.

Free-to-play model samozřejmě nabídne možnost zahrát si bez jakýchkoliv investic, které však mohou přinést četná vylepšení. Čím však budete jako hráči také ohromeni, to jsou propracované animace a detaily, díky kterým se vám, bude zdát, že jste ve skutečném centru tohoto herního světa – tedy součástí říše vytvořené fantasy postavami a dalšími tvory, kteří se stávají automatickou součástí každodenní rutiny. Ta však nikdy nebude nudná, jelikož možností, s jakými se budete potýkat, je mnoho. A tak stačí vybrat svého hrdinu z frakce Haven či Necropolius a začít naplno hrát.

Pro hraní této hry je nutná registrace herního účtu.

CPU: Intel Pentium IV, 3,00 GHz / AMD Athlon 64 3000+, 1,8 GHz
RAM: 1,5 GB