Need for Speed: World recenze, registrace a free download

Need for Speed: World

Žánr: Závodní, Multiplayer, Online

Sérii Need for Speed rozhodně není třeba nikomu představovat, jelikož tuto unikátní závodní hru zná snad každý. Ostatně dalo by se říci i to, že současnému žánru doslova dominuje. A skvělou možností, jak si danou hru zahrát online přináší i hra s názvem Need for Speed World. Ta v sobě zahrnuje několik velkých měst, ve kterých můžete libovolně jezdit a využívat tak všechny dostupné silnic, a to jakékoliv velikosti či stavu. Aby vše působilo reálněji, ubíhá v rámci daných měst čas, a tak můžete vidět noční oblohu, ale stejně tak i západ a východ slunce.

Vše samozřejmě začíná prvním krokem a to doslova povinností koupit si první auto, které vám je k dispozici ze základní nabídky. A ačkoliv Toyota Corolla nebo Mitsubishi Eclipse nepatří mezi skutečně špičkové závodní stroje, je třeba zkrátka plnit úkoly, ujíždět policii a vyhrávat závody, jelikož jenom tak si ve hře Need for Speed World budete moci ušetřit na vozy lepší, které se vám díky tomu odemknout. Ty si následně koupíte v rámci online showroomu. To ale logicky není to jediné, co máte na výběr. Stejně tak je zde i možnost si tyto konkrétní vozy libovolně upravovat. Můžete tak změnit barvu karoserie, můžete využít nálepek či doplňků, nebo logicky můžete zvyšovat jejich výkon, zlepšovat funkci brzd a jít cestou dalších vylepšení.

Jak již bylo zmíněno, jedná se o online hru, což pro vás znamená jediné, a to jistotu toho, že se v herním světě, tedy v daných městech budete setkávat s dalšími reálnými hráči a jejich auty. To zde ale nebudou jenom součástí provozu, jelikož s nimi můžete závodit, což je o mnoho zajímavější, než umělá inteligence. Přidejte k tomu snadné ovládání, povedenou grafiku a bohatý výběr reálných aut a i vám bude jasné, že hra Need for Speed World rozhodně nezklame. Navíc potěší i fakt, že nároky na výkon počítače nejsou nijak vysoké.

HW / systémové požadavky PC

OS - Windows Vista (SP2)/ Windows 7
Processor – Intel Core2 Duo @ 1.8GHz