NeoTokyo recenze, registrace a free download

NeoTokyo

Žánr: Akční FPS, Online

Novinek je v herním světě více než dost, a jednou z nich, která spatřila světlo světa v červenci roku 2014, se jmenuje Neotokyo. Hra je stejně jako mnoho dalších založena na free-to-play módu. Stačí si ji tedy bezplatně stáhnout, nainstalovat a samozřejmě také hrát. Není totiž nutná žádná platba, pokud k tomu sami nesvolíme. Díky tomu se lze dostat k mnoha možným modifikacím, které jsou jinak uzavřeny. Stejnou možnost má samozřejmě každý další hráč, který tento multiplayer využije k tomu, aby si užil tohoto zajímavého herního žánru, ve kterém máte jeden jediný úkol – zničit soupeře. Ostatně princip hry je jasný už ve chvíli, kdy zmíníme, že Neotokyo vychází z oblíbeného titulu Half-Life 2, který patřil mezi jednu z nejúspěšnějších her vůbec.

Samotné boje se odehrávají ve velmi originálním a zajímavě pojatém prostředí, což ostatně vyplývá už ze samotného názvu. Tím prostředím je Japonsko, konkrétně hlavní město Tokio. Nikoliv však v současné době, ale v době budoucí. Tím se hra jasně řadí i do segmentu sci-fi žánru, který samozřejmě může využívat o mnoho více zbraní, ale i vlastností konkrétních postav. Začneme-li právě zbraňovým a penálem, tak ten kombinuje jak klasické možnosti, tak samozřejmě i zbraně futuristické. Poměrně futuristickým prvkem je ale i termo-optická kamufláž, která vám umožní dokonalé skrytí-se před nepřítelem a následně možnost využití momentu překvapení.

Pokud od hry očekáváte, že si během bojů půjdete svou vlastní cestou, budete zklamáni. Ačkoliv se jedná o svět budoucnosti, je stále dbána snaha jít směrem realistických bojových akcí, které počítají také s bojem v rámci dvou znepřátelených týmů. Je tak třeba spoléhat se na svého spoluhráče, ale stejně tak mu poskytnout potřebnou pomoc a krytí, pokud jí bude potřebovat. Díky tomu není Neotokyo jenom obyčejnou střílečkou, ale je poměrně zajímavým titulem i z hlediska nutné strategie postupu.

OS: Windows® 7 (32/64-bit)/Vista/XP
Processor: 1.7 GHz Processor
Memory: 512 MB RAM