Neverwinter recenze, registrace a free download

Neverwinter

Jak ukazuje MMORPG titul s názvem Neverwinter, vyplatí se někdy jít zcela unikátní cestou. Pokud vás již mnohé RPG hry nebaví především pro svůj stále stejný koncept, můžete si být jisti tím, že v tomto směru určitě zklamáni nebudete. Tvůrci se totiž rozhodli vytvořit hru zcela podle svých představ, a to bez jakékoliv inspirace u ostatních studií. A ačkoliv to v některých případech může přinášet pár negativ, pozitivní informace a samozřejmě i pozitivní recenze na hru jasně převládají. Ta nabídne všem milovníkům tohoto žánru si naplno vyzkoušet unikátnost, ale i snadné ovládání, nebo propracovanou grafiku. To vše logicky zcela zdarma, jelikož titul spadá do segmentu free-to-play. Není tak nutné za hru platit, ale je to možné učinit v případě, kdy máme jako hráči zájem o určitá vylepšení.

První krok bývá stejný, jako všude jinde. Základem je tedy nutnost vytvořit si svého hrdinu, se kterým budete v rámci propracovaného fantasy světa putovat. Výběr je poměrně klasický, a tak se nemusíte být zdlouhavého tvoření. Jakmile máte základní výběr za sebou, stačí si už jenom zvolit konkrétní rasu, jako je třeba trpaslík, elf, nebo další kombinace. V čem je ale hra Neverwinter stejná jako všechny ostatní, to jsou konkrétní povolání daných hrdinů. Ty lze samozřejmě neustále vylepšovat a inovovat, což vede k jedinému, a to hlavně jistotě úspěchu v konkrétních soubojích. A to jak v těch zblízka, tak i v soubojích na dálku, kterých je ve hře také více než dost.

Oblíbenou součástí hry ale nejsou pouze ony souboje, u kterých jistě oceníte i propracovanost různých efektů. Základem je také poznávání celého světa, kdy vás může čekat příroda, města, tmavé uličky, nebo i rozsáhlá tržiště. A jelikož je hra otevřena hráčům z celého světa, otevírá vám to možnosti se s nimi nejenom setkávat, ale zaměřit se třeba i na výměnný obchod, na prodeje, nebo nákupy. To vše s cílem neustále vylepšovat vaši postavu, aby mohla postupovat dále, za svým i vaším cílem.

OS: Windows XP, Windows 2000, Windows Vista, or Windows 7
Processor: Dual-Core 2.5GHz CPU or better recommended.
Memory: 2GB