Nightbanes recenze, registrace a free download

Nightbanes

Žánr: Strategie, Online, Karty
Developer: Diviad

Zapomeňte na nutnost si hry kupovat, nebo na složité instalace. O tom, že nic z toho už dnes není třeba, vás jasně přesvědčí titul, který nese název Nightbanes. Jedná se o zajímavou karetní hru, která se však od svých konkurentů poměrně liší, a to hlavně svým zasazením do oblasti upířího světa. Už to samo o sobě může vyvolávat zajímavé pocity. Cílem hry je samozřejmě vytvořit nadvládu, a to nad ostatními klany, tedy nad vašimi protivníky. Dané tajemno hře samozřejmě přidává velmi zajímavá grafika, která určitě pohltí každého, kdo se rozhodne si titul Nightbanes a tak se stane upírem, který má zájem na tom, zničit všechny ostatní.

Poznejte své protihráče
Zajímavé je však nejenom samotné prostředí, ale rozhodně také vše, co se týká postav. Čekají vás totiž setkání s celou řadou zajímavých monster s unikátními zbraněmi. Těmi se ale budete moci pyšnit i vy, stejně jako můžete mít v rukou i kvalitní ochranu ve formě vaší výzbroje. Stejně tak vám mohou pomoci také schopnosti a dovednosti, které v kartách také najdete. K dispozici jsou navíc jak karty pasivní, tak samozřejmě i aktivní, které jsou více ceněné, a samozřejmě se jedná o karty mnohem silnější, které vám pomohou k nadvládě.

Náhoda, ale i vaše strategie
To nejzajímavější na hře je určitě to, že celkový výsledek ovlivňuje nejenom vaše strategie, ale je zde také důležitý prvek náhody, který souvisí s tím, jaké karty máte a jaké má váš protivník. A ten rozhodně není umělou inteligencí, nýbrž skutečným člověkem, který má zájem na tom vás porazit. A to přináší četné zajímavé souboje, výzvy, ale i cesty k tomu, jak se stát nejlepším hráčem hry Nightbanes. A pokud nutně nechcete reálného protivníka, umožní vám titul i mod pro jednoho jediného hráče. I ten může být svým způsobem poměrně zajímavou možností, jak se hlavně procvičit ve strategii.

OS: Windows 7/8/8.1
Processor: Intel core i5 Prozessor
Memory: 4096 MB RAM