Orcs Must Die! Unchained recenze, registrace a free download

Orcs Must Die! Unchained

Developer: Robot Entertainment Inc.

Pod tímto názvem se skrývá třetí pokračování poměrně zajímavé herní série, za kterou stojí studio známé pod názvem Robot Entertainment. Zajímavostí na dané hře je určitě to, že je distribuována zcela zdarma. Přesto ale vývojáři vydělávají, jelikož svým fanouškům nabízejí různé placené balíčky, a to na svou podporu. Poprvé byla hra Orcs Must Die! Unchained představena v roce 2014, a to v měsíci dubnu. Už to bylo samo o sobě poměrně zajímavé, a to hlavně proto, že samotná hra má v tomto směru jiný koncept, než předchozí dvě varianty. A to z toho důvodu, že jsou zde lehce využívané oblíbené prvky MOBA her. Mnozí tak daný žánr dokonce definují jako TOBA. Už i díky tomu samotnému se hra stává poměrně vyhledávanou záležitostí.

Hlavním cílem je vyhrát
Jak už napovídá sám název, tedy Orcs Must Die! Unchained, je vaším cílem vyhrát, a to porazit všechny Orky. Vaším cílem je tak chránit hlavně vaši trhlinu, ale stejně tak se dostat také do té nepřátelské. Proti vám však stojí poměrně silná armáda protivníka, kterou musíte zničit. A to je to nejzajímavější na celé hře, jelikož souboje 5 na 5 tvoří hlavní základ daného titulu. Většina z nich navíc trvá i okolo 30 minut, a tak je o akční zábavu skutečně postaráno. Samozřejmě o tom, jak budete v rámci daných soubojů úspěšní, rozhodujete nejenom vy, ale hlavně vaše postava, její vlastnosti a také dovednosti.

Hra je ve vašich rukou
Co vás v titulu Orcs Must Die! Unchained rozhodně zaujme, to je třeba to, že máte možnost mnohem více taktizovat, díky čemuž lze celkově měnit průběh hry. K dispozici také budete mít i mnohem více pastí, stejně jako se rozšířilo jak vybavení, tak i počet jednotek. To vše samozřejmě z pohledu třetí osoby, doplněné zajímavou grafikou, dobrými efekty, ale i povedenou hudbou. To vše je tedy důvodem, proč je titul Orcs Must Die! Unchained celosvětově velmi oblíbeným.

CPU - Intel Pentium i5 / AMD FX-6300
RAM - at least 4 GB
VGA - Nvidia GTX 760 / AMD HD 6800
Hard disk - at least 20 GB
OS - Windows XP (SP3), Windows Vista, Windows 7, Windows 8
DirectX - DirectX 9.0c (2009.5)

Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 1 Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 2 Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 3 Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 4 Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 5 Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 6 Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 7 Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 8 Orcs Must Die! Unchained Wallpaper 9