Path of Exile recenze, registrace a free download

Path of Exile

Žánr: RPG, Multiplayer, Online

Pokud bychom měli tuto hru někam jasně zařadit, potom se jistě jedná o akční RPG, postavené na systému free-to-play. To znamená možnost si tento titul zahrát zcela bezplatně, bez nutnosti vkládat do hry vlastní peníze. Na druhou stranu i to je umožněno těm, kteří chtějí z titulu Path of Exile získat skuteční maximum. Poprvé byla hra vydána v roce 2013 a dnes má pro svou povedenou grafiku, zajímavý příběh a další pozitiva celou řadu fanoušků doslova po celém světě. Patříte-li mezi vyznavače her ve stylu Diablo, rozhodně tento titul zaujme i vás. Určitě není zcela stejný, ale je jiný, což je logicky velkým plusem, na který vývojáři vsadili.

Samozřejmostí jsou bohaté možnosti doslova čehokoliv. V první řadě určitě zaujme propracovaný herní svět, ve kterém budete se svou postavou procházet zajímavými, ale také nebezpečnými lokacemi. A pokud je o postavách řeč, celkem je na výběr z šesti variant, které si můžete zvolit. Stejně tak ale máte na výběr z celé řady různých zbraní, které mají různé účinnosti. Správný výběr je poté nezbytný také z toho důvodu, že je třeba počítat s různými typy soubojů, a to jak na dálku, tak i na blízko. A ne ke všem se hodí stejná zbraň. Konkrétní volba postavy má poté i své konkrétní zbraně, což celkově přidává na atraktivitě a na zajímavosti. Zbraně je samozřejmě možné vylepšovat, což jim i vám dává mnohem větší efektivitu a snadnou cestu k samotnému zničení protivníka.

Tou největší zábavou a pozitivem je samozřejmě fakt, že se ve hře setkáte také s ostatními hráči. Jedná se tedy o takzvanou ligu, kdy je vaším úkolem dosáhnout s postavou určité úrovně. Za to jste následně odměňováni, a to třeba mnoha zajímavými zbraněmi. I to jasně vede k tomu, že dějová linie se točí hlavně kolem soubojů. Pokud si na ně potrpíte a jste zvědaví na to, jak vaše zkušenosti a dovednosti obstojí proti protivníkům, neváhejte a titul Path of Exile vyzkoušejte. Určitě stojí za to.

Operační Systém: Win XP 32
Procesor: Pentium 4 3.0GHz / Sempron 3600+
RAM: 1 GB