Pox Nora recenze, registrace a free download

Pox Nora

Žánr: Strategie, RPG

Unikátní kombinaci dvou žánrů, a to RPG a také strategie. Přesně to nabídne unikátní hra nesoucí název Pox Nora. Ta je ve svém principu free-to-play strategií, která rozhodně nadchne několika možnostmi herních módů. Než se k nim dostaneme, je třeba říci, že hru lze logicky hrát zcela zdarma. Přispěním drobnějších obnosů lze ale logicky získat i určité výhody, které vás a vaši postavu mohou před vašimi soupeři výrazně zvýhodnit. A to je určitě skvělá možnost toho, jak zažít mnohem větší úspěch, než běžnou cestou. Co na hře zcela určitě zaujme, to je rozhodně její propracovanost, a to hlavně s ohledem na různé postavy, monstra a nepřítele. To vše propracováno do detailů, které vám umožní vychutnat si hru opravdu plnými doušky.

Jak již bylo zmíněno, hra nabídne hned několik konkrétních módů. Jedním z nich je i klasický single player, kde tedy hrajete čistě sami za sebe a plníte úkoly. Druhou možností je poté skirmish. Zde máte samozřejmě možnost konkrétního výběru, zda za svého protivníka zvolíte pouze umělou inteligenci, nebo reálného hráče, které si titul Pox Nora také zamiloval. Takové měření sil je v této tahové strategii určitě mnohem zajímavější, jelikož je jasné, že reálný protihráč rozhodně není tak předvídatelný, jako samotný protivník, který je naprogramován.

Válečné turnaje, muž proti muži, nebo boj proti nadpřirozeným silám doprovázený mnoha efekty. To vše Pox Nora nabídne, a to v rámci dokonalé grafiky jak herního fantasy světa, tak i samotných efektů. Logicky je vaším cílem nejenom zlikvidování vašich nepřátel, ale také vylepšování vaší postavy z hlediska několika oblastí. Díky ní může být v následných bitvách mnohem silnější či odolnější, což opět povede k tomu nejdůležitějšímu, a to je váš další úspěch. Nezapomeňte však, že na to stejné čekají i ostatní hráči, a jedině dobrou strategií je porazíte.

Windows XP/Vista/7/8 or Mac OSX
500 MHZ CPU or Greater
512 MB of RAM