Rappelz recenze, registrace a free download

Rappelz

Všichni milovníci MMORPG, kteří v roce 2014 neustále objevovali nové a nové tituly, byli nadšeni z toho, když se na trhu objevil titul s názvem Rappelz. Právě ten se během několika měsíců stal oblíbeným představitelem právě tohoto žánru, který umožnil zažívat mnoho dobrodružství, ale umožnil i hrát dlouhé hodiny ve fantasy světě, kde se lze potkávat s dalšími, reálnými hráči. Samozřejmostí byl a je také fakt, že titul Rappelz lze hrát zcela zdarma, což logicky také přináší řadu pozitiv hlavně pro toho, kdo už nemá zájem na tom utrácet tisíce korun za hry.

Základem vašeho putování je ale počáteční trénink, v rámci kterého si v Rappelz osvojíte veškeré ovládání a veškeré dovednosti. To vše v rámci konkrétního ostrova, která slouží celý jako tréninkové centrum. Následně už jste ale vysláni do skutečného fantasy světa, kde máte možnost potkávat se s reálnými postavami. Ty jsou ve hře Rappelz opravdu různorodé, a to nejenom z hlediska samotného vzhledu, ale i z hlediska rodu, do kterého daný konkrétní avatar spadá. Budeme-li opět konkrétní, tak na výběr jsou celkem tři rody, které mají i jiné, pro rod charakteristické vlastnosti.

Co na hře určitě pobaví a potěší, to je i celková otevřenost daného herního světa, ačkoliv ten se po několika hodinách hraní může zdát menší, než je zvykem. To však Rappelz kompenzuje celou řadou situací a úkolů, které mohou nastat. V tomto ohledu by mělo být vaším zájmem hledat a samozřejmě plnit takzvané JOB levely, díky kterým si dokupujete potřebné vlastnosti pro vaši postavu. Stejně tak ale máte možnost kupovat si širokou škálu zbraní, které využijete jak jinak než v případném přímém boji. Pokud tedy hledáte zajímavé RPG, které bylo svého času skutečnou špičkou na herním trhu, a jehož grafika vám ani teď nemusí přijít stará a nudná, potom věřte, že Rappelz je určitě dobrou volbou.

OS: Windows 2000/XP/Vista
CPU: Pentium4 1.6GHz
RAM: 1GB