Rift recenze, registrace a free download

Rift

Milujete WoW, tedy World od Warcraft? Potom zcela určitě budete omámeni i hrou nesoucí název Rift, která je ze stejného žánru a svým stylem hraní, ale i grafikou nebo možnostmi tuto úspěšnou hru v lecčem připomíná. Patříte-li mezi milovníky MMORPG, potom byste tento titul neměli nechávat bez povšimnutí. A že vás chytne na opravdu dlouhou dobu je více než jasné. Základem je tvorba vašeho hlavního hrdiny, která spočívá v tom zvolit si zde dvou základních frakcí. Na výběr jsou ty s názvy Guardians a Defiant. Mimo této hlavní volby máte jako hráči i možnost volby z celkem šesti ras, kde najdete běžné lidi, elfy, ale třeba také trpaslíky. Projdete-li i touto volbou, už zbývá zvolit si konkrétní povolání, kde nechybí ty tradiční, jako je třeba válečník, ale, také kouzelník. Poté už stačí dát postavě konkrétní vzhled a můžete vyrazit do světa.

Samotný herní svět je rozhodně příjemně propracovaný, což znamená široké možnosti jeho celkového poznávání, ale také možností, co vše můžete dělat. Dané možnosti se otevírají také s tím, jak se zdokonalujete ve svém vlastním povolání a na co konkrétně máte specializaci. Samozřejmě ve hře Rift nechybí pro mnoho hráčů to nejdůležitější, a to je zcela určitě samotný boj. V něm vás určitě zaujmou zajímavé pohyby postav a skvěle propracované efekty při použití jednotlivých kouzel. Těch si samozřejmě užijete i během plnění jednotlivých úkolů, které jsou také nedílnou součástí hry. Tím samozřejmě vše přibývá na celkové zajímavosti.

Zajímavou možností je poté vytváření konkrétních skupin hráčů. Danou skupinu vytvoříte poměrně snadno, a to tak, že nabídnete jinému hráči svou pomoc – třeba v případném boji. Pokud ji přijme, jste členy konkrétní skupiny, se kterou může v mnoha případech souviset i provázání jednotlivých úkolů. Tím hra jasně směřuje tomu, že v herním fantasy světě rozhodně nejste jenom sami za sebe, protože vše může souviset se vším.

HW / systémové požadavky:

Operating system: Windows XP, Windows Vista, or Windows 7
Processor: Dual Core 2.0 GHz or better