Rise of Incarnates recenze, registrace a free download

Rise of Incarnates

Žánr: Akční, Online
Developer: BANDAI NAMCO Studio

Vzpomínáte na oblíbenou hru Tekken? Pokud ano, potom vás zcela jistě ohromí i titul Rise of Incarnates, jelikož ten pochází z dílny stejných tvůrců. Můžete se tak těšit na propracovanou grafiku, skvělé efekty, ale také zajímavé a skutečně náročné boje, které můžete vyhrát jak díky vašim dovednostem a zkušenostem, tak samozřejmě díky vaší postavě. S tím vším přichází Namco ve hře s názvem Rise of Incarnates, která svým žánrem spadá do oblíbeného segmentu free-to-play her. Máte tedy možnost zahrát si zcela zdarma, bez jakéhokoliv omezování.

Každá postava je jiná
Hlavním lákadlem hry Rise of Incarnates je určitě to, že každá postava je zcela unikátní, a to pro svůj celkový herní styl, nikoliv pouze pro své vlastnosti a dovednosti. To vše se následně využije v poměrně rozlehlých a velmi dobře vypadajících arénách, kde vás čeká to nejdůležitější, a to samozřejmě onen boj. Ten však nebude probíhat klasickou formou jeden na jednoho, ale dojde k párovým soubojům. A jelikož je hra Rise of Incarnates multiplayer, můžete se těšit na to, že proti vám rozhodně nenastoupí jednoduchá umělá inteligence, ale naopak zkušený a reálný hráč. Porazíte ho?

Využívejte prostředí
Aby se z boje nestávala nudná rutina spočívající pouze ve zničení soupeře klasickými údery a zásahy vašimi zbraněmi, je možné dokonale využívat i prostředí. V tomto ohledu si připravila hra Rise of Incarnates celou řadu propracovaných trojrozměrných arén, které můžete naplno využívat. Lze tak využívat okolních budov, stejně jako různých prvků, nebo dokonce poletovat v rámci prostoru. To vše s cílem uniknout ze spárů protivníka, kterého však můžete v nestřežené chvíli dorazit. Myslíte si, že na to máte? Potom není nic jednoduššího, než titul Rise of Incarnates skutečně vyzkoušet a přesvědčit se, že klasický Tekken to rozhodně není, Je to něco mnohem lepšího.

OS: Windows 7 64bit, Windows 8 64bit, Windows 8.1 64bit
Processor: Intel Core i3 2.5 GHz / AMD Phenom II X4 910 or better
Memory: 4 GB RAM