Royal Quest recenze, registrace a free download

Royal Quest

Ačkoliv je titul Royal Quest starý již několik let, získává si oblibu hráčů z celého světa. A to hlavně proto, že se jedná o titul free-to-play, který samozřejmě můžete hrát bez jakýchkoliv obav zdarma. To ale není jediný výhoda, jelikož hra Royal Quest spadá do segment MMORPG, který je stále ještě jedním z nejoblíbenějších, které současní počítačoví hráči hrají. A když k tomu přidáte možnost, že se v rámci jednoho herního prostředí budou setkávat hráči celého světa, i vám může být jasné, že je v rámci této hry skutečně o co stát.

Škála postav vás překvapí
Ačkoliv klasické postavy, které si zvolíte za své, jsou poměrně standardní, nedá se totéž říci o vašich nepřátelích. V rámci nich si totiž tvůrci z Royal Quest dali skutečně záležet. Některé mají skutečně bizardní vzhled, a tak se můžete těšit na různé ještěry, ptáky, chobotnice, ale i mnoho dalšího. Samozřejmě vše doplňují také zvířata, která mohou být součástí vašich postav, jako jsou třeba koně, ještěři, nebo práci. Ty jsou vašimi věrnými druhy a často samozřejmě i pomocníky v mnoha soubojích. Ty jsou totiž základem hry, protože nepřátelských živočichů je vzhledem k rozloze území skutečně obrovské množství.

Povedená grafika je samozřejmostí
Ačkoliv už má hra Royal Quest od svého vydání pár let za sebou, musíme říci, že grafika je na dnešní dobu povedené. A to jak samotné propracování všech postav, tak i propracování fantasy herního světa, nebo efektů. Těch si nejvíce užijete právě v bitvách. Ne vždy jsou ale základní částí hry, jelikož stejně tak můžete navazovat známosti a pakty s ostatními postavami, se kterými se během vašeho putování setkáte. A možná právě díky tomu budete moci porazit obludu, na kterou byste svými silami jenom těžko stačili. A že je jejich množství obrovské a rozmanité, o tom se sami přesvědčte. Vždy však nezapomeňte tvrdě zaútočit.

OS: Windows 7/ Vista / XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo / AMD Athlon X2 64 3.0 Ghz
Graphics: 512Mb NVIDIA GeForce 9500GT / ATI Radeon HD 3450
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 5 GB available space

Royal Quest Wallpaper 1 Royal Quest Wallpaper 2 Royal Quest Wallpaper 3 Royal Quest Wallpaper 4 Royal Quest Wallpaper 5 Royal Quest Wallpaper 6 Royal Quest Wallpaper 7 Royal Quest Wallpaper 8 Royal Quest Wallpaper 9