Scarlet Blade recenze, registrace a free download

Scarlet Blade

Žánr: MMORPG, Online

Hry žánru MMO rozhodně patří mezi velmi oblíbené možnosti, jak trávit čas a dopřát si skvělého herního zážitku, napětí, ale také radosti z úspěchu. A stejný žánr nabídne i hra Scarlet Blade, která zaujme už samotnými hlavními postavami, které patří mezi lehce oděné osoby, které by se daly zařadit do žánru fantasy, sci-fi, ale také do žánru lehké robotiky. To vše je základ hry, která umožní na jedné mapě setkávání hráčů z celého světa, kteří proti sobě mohou nejenom bojovat, ale také mohou navzájem spolupracovat v misích.

Základem je samozřejmě vytvoření postavy. Zde nutno dodat, že výběr je pouze z ženského pohlaví, a to jak bylo nastíněno, spoře oděného. I to hře dodává na určitém šarmu. Ve světě fantasy však není taková postava ničím výjimečným. Následně se svou postavou putujete propracovaným světem, kde vás může čekat řada nástrah. Zde už záleží na konkrétním typu vaší postavy, jelikož můžete mít k dispozici jako zbraň primárně meč, nebo také střelnou zbraň. Všemu ale předchází hlavně prvotní trénink, který je nezbytný k celkovému ovládnutí postavy a také zbraní jako takových.

Základem vašeho bezproblémového putování k úspěchu je nejenom plnění jednotlivých úkolů, ale samozřejmě i boj s ostatními protivníky. Kromě klasického boje můžete využívat celé škály specielních útoků, v rámci kterých vás hra určitě zaujme také mnohými unikátními efekty, které jsou skvěle zpracovány. Největšími nepřáteli poté budou mnohé příšery, brouci a další živočichové, které jsou ztvárněni skutečně velmi reálně. Zvláště ve velké přesile budete místy pociťovat i skutečně lehký strach. I to dodává samotné hře na skutečné unikátnosti a dokáže tak na první pohled jednoduchý příběh a koncept proměnit v MMORPG s několika hororovými prvky. Ostatně i to je ten důvod, že hra má v rámci svého vydání také konkrétní věková omezení.

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32bit/64bit)
CPU: Intel Pentium 4 2.0Ghz or equivalent, AMD Athlon 2600 or equivalent
RAM: 2 GB
HDD: 5 GB
GPU: NVIDIA Geforce 7600GT or equivalent, Radeon x1800 or equivalent

Scarlet Blade Wallpaper 1 Scarlet Blade Wallpaper 2 Scarlet Blade Wallpaper 3 Scarlet Blade Wallpaper 4 Scarlet Blade Wallpaper 5 Scarlet Blade Wallpaper 6 Scarlet Blade Wallpaper 7 Scarlet Blade Wallpaper 8 Scarlet Blade Wallpaper 9