Shards of War recenze, registrace a free download

Shards of War

Žánr: MOBA, Online
Fórum
Wiki

Skvělá online hra postavená na jednoduchém, ale přesto lákavém a velmi oblíbeném systému. I vy se tak můžete stát součástí dvou pětičlenných týmů, kteří mají jednoduchý úkol – zlikvidovat všechny drony, které jsou součástí tohoto herního světa. Stejně tak je vaším cílem i zničení nepřátelského velitelství, čímž jste v cíli vaší hry – jako vítěz. A následně může začít další, a to v unikátním prostředí, které vás nadchne svou propracovaností, ale také unikátními efekty či širokou volbou postav, za které bojujete. Každý sentinel, který je vaší postavou, je svým způsobem unikátní. Vyberte si tedy toho svého.

Hra Shards of War rozhodně nenudí, a to i díky jasně daným pravidlům každého z bitevních kol. To totiž netrvá déle, než 20 minut, po které jste každou vteřinu vystaveni přímé akci. A jakmile skončí, můžete nastoupit do další – bez složitého prodlužování a dobývání různých míst v mapě. Zkrátka za všech okolností jdete za svým cílem. K tomu vám pomůže také snadná hratelnost a ovládání svého sentinela. Stačí čtyři základní klávesy a můžete vyrazit vstříc nelítostnému boji. A to vše v budoucnosti, která nemá absolutně nic společného s aktuálním prostředím na zemi. I to dodává hře na jasné unikátnosti, podtrhované kombinací grafiky, efektů a zvuků.

Ve hře Shards of War ale rozhodně nejste jenom obyčejným pěšákem s cílem zničit nepřátele. Při každé bitvě, ale i před ní je totiž třeba přemýšlet. Máte totiž na výběr z různých předmětů a různé výstroje, a je tak na vás, co si s sebou vezmete. Stejně tak máte možnost neustále inovovat a zlepšovat své vlastnosti. I to se vám bude v bitvě hodit. K tomu přidejte nutnost komunikace s vaším týmem, který vás bude vždy krýt a totéž očekává od vás. Zapomeňte tak na nudné střílečky a zkuste něco, co vás po prvních minutách pohltí – a to právě tuto hru - Shards of War.

OS: Windows 7 or higher
CPU: minimum a 2.5GHz processor
RAM: 4 GB