Skyforge recenze, registrace a free download

Skyforge

Developer: Allods Team

Pokud hledáte stále nové a nové herní tituly, potom nezapomínejte na to, že jedním z těch nejočekávanějších je určitě i hra Skyforge. Jedinečné RPG, které by se dalo nazvat jako to nejočekávanější, co se má v letošním roce objevit ve světě her. Za tímto titulem stojí známí a poměrně velcí hráči, a to studio Obsidian Entertainment a Allods Team. A právě druhý jmenovaný má za sebou i hru Allods, což je titul, který si také získal celou řadu fanoušků a rozhodně byl považován za velmi dobré RPG. A to se dá jistě říci i o hře Skyforge, která je tím nejlepším, co v roce 2015 čekat.

Dokonalá grafika je samozřejmostí
Je rok 2015, což samozřejmě znamená, že aby hra mohla zaujmout, je třeba dokonalá grafika. A to u hry Skyforge rozhodně nechybí. Můžete se těšit nejenom na do detailu propracované fantasy postavy a jejich protivníky, ale i na unikátní efekty. Vše je podbarveno dokonalou hudbou, což herní zážitek výrazným způsobem umocní. Stejně tak zaujme i různorodost samotného prostředí, které nemusí být nutně jenom fantasy, jak je u takového žánru zvykem, ale čeká vás třeba i věrné zobrazení post apokalyptického světa, nebo dalších scenérií. A v těch všech se budete se svou postavou aktivně pohybovat a samozřejmě vytvářet interakce s ostatními postavami a ostatními hráči v dané hře.

Porazte své nepřátele
Jak už bývá zvykem, a ani Skyforge nebude žádnou výjimkou, na samotný úvod budete mít možnost volby z několika různých postav, které budou spojeni hlavně s vašimi dovednostmi, vlastnostmi nebo zkušenostmi. Z těch budou poté vycházet vaše budoucí úspěchy, třeba v případných bitvách proti nepřátelům. Jelikož lze svou postavu během putování také výrazně vylepšovat, můžete si být stoprocentně jisti i tím, že i z na první pohled nedokonalé postavy můžete vytěžit skutečné maximum, a to v rámci samotného putování, tak v rámci plnění jednotlivých misí.

Skyforge Wallpaper 1 Skyforge Wallpaper 2 Skyforge Wallpaper 3 Skyforge Wallpaper 4 Skyforge Wallpaper 5 Skyforge Wallpaper 6 Skyforge Wallpaper 7 Skyforge Wallpaper 8 Skyforge Wallpaper 9