Survarium recenze, registrace a free download

Survarium

Žánr: Akční FPS, Online
Developer: Vostok Games

Jakmile bylo oznámeno, že vývojáři z bývalého studia GSC GameWorld stále ještě pracují na dříve oznámeném titulu Survarium, znamenalo to samozřejmě řadu pochval. A to i přesto, že původní plánem bylo pokračování hry Stalker. To se nakonec nekonalo, ale to rozhodně nevadí, jelikož Survarium je zcela určitě adekvátní a velmi kvalitní náhradou. V tomto směru musíme říci, že se jedná o multiplayerovou střílečku, která je dostupné ve free – to – play módu. To vám samozřejmě jako hráčům přinese perfektní možnosti, jak si zahrát zdarma, ale i jak si můžete svou postavu vylepšit tím, že jí zkrátka dokoupíte nějaké ty výhody, které by se mohli v samotném boji nesmírně hodit.

Základem hry ale není jenom obyčejný boj založený na střílení protivníků z různých vzdáleností. A těch může být skutečně více než dost, jelikož primárně vás čekají mutanti, kteří vás chtějí zabít na desítky způsobů. Velkým pozitivem, se kterým Survarium přichází je totiž i to, že vaší povinností je plnit také řadu úkolů, za které dostáváte odměny. Stejně tak ale budete nadšeni i z toho, v jakém prostředí se budete pohybovat. To je zasazeno do blízké budoucnosti, a vyvolává pocit, že se tu pouze před pár měsíci stala apokalyptická událost. Doplníme-li toto prostředí dokonalou grafikou, můžeme mít jistotu, že nás hra rozhodně neomrzí.

Zajímavým zpestřením ale může být i hra v týmech, nazývaná klasicky Team Play. V tomto směru sice nečekejte nic jiného než standardní multiplayer, ale rozhodně se nemusíte bát toho, že by vás tato varianta omrzela. Pokud vás totiž více než plnění úkolů láká právě tvrdý boj proti nepřátelům z druhého týmu, potom vám Survarium určitě nabídne vše, po čem toužíte. Samozřejmě s akcí souvisí také nutnost obrany a krytí vaší postavy, jelikož každý zásah může být velmi citelně znát – a to tak, že velmi výrazně rozostří vaši mušku.

Processor: Intel Core 2 Duo E4400 2.0 GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
Video card: 512 MB nVidia GeForce 8800 GT or Radeon HD 3870
RAM: 2 GB