S.W.I.N.E. recenze a free download

S.W.I.N.E.

Žánr: Freeware, Real-Time strategie

Že strategie musí být vždy plné reálných armád, nebo postav z fantasy světa? Omyl. O tom vás totiž přesvědčí unikátní hra s názvem Swine. Ačkoliv by se mohlo na první pohled hrát, že se jedná pouze o oddechovku pro děti, rozhodně tomu tak není. A to i přesto, že základní koncept hry je jasný, a to boj mezi prasaty a králíky. A ačkoliv se to zná jakkoliv netradiční, hra vás zcela určitě uchvátí velmi zajímavou grafikou. A to i po mnoha letech, jelikož vyšla již v roce 2001. Přesto si však dokázala zachovat své určité kouzlo a také oblibu u mnoha hráčů, kteří se k ní pravidelně vracejí.

Samotná hra staví na jednoduchém faktu, tedy na jednoduché záplatce, kdy chtějí prasata zničit říši králíků. A je jenom na vás, na kterou stranu se nakonec přidáte a za jakou zvířecí národnost tedy vyrazíte do boje. Je tedy jasné, že v rámci prasečí armády budete primárně útočit, zatímco v rámci armády zaječí se ujmete čistě defenzivní činnosti. To vše v rámci klasické RTS hry, která však nevyžaduje nutnost tolik únavné těžby surovin. Dané potřebné peníze totiž získáte za úspěšné splnění misí, a zakoupit si armádu máte vždy možnost před začátkem mise další. Jakmile tedy o ni přijdete, vyrobit si novou již nemůžete a musíte danou misi zcela restartovat.

Při hře Swine samozřejmě zapomeňte na to, že by po herní mapě běhala prasata a králíci, jelikož obě armády mají celou řadu válečných vozidel, se kterými se pohybujete po mapě a koordinujete jak útok, tak i obranu. Zajímavostí je to, že každý ze strojů, tedy jeho posádka získává zkušenosti v rámci každé mise, což samozřejmě vede ke zlepšování jejích konkrétních vlastností. A to ať už se jedná o tank, raketomet, dělostřelectvo, nebo průzkumné vozidlo. Během pár minut hraní samozřejmě zjistíte, že v rámci bojů určitě není dobré vsadit pouze na jeden typ techniky, protože nezbytná je právě její různorodost.

Pro hraní této hry je nutné stažení a instalace na pevný disk vašeho PC. Před stažením hry doporučuji zkontrolovat systémové požadavky a volné místo na pevném disku.

S.W.I.N.E. Wallpaper 1 S.W.I.N.E. Wallpaper 2 S.W.I.N.E. Wallpaper 3