sZone Online recenze, registrace a free download

sZone Online

Žánr: Akční, MMORPG, Online, Survival
Developer: Cybertime System

Pokud bychom měli hru sZone Online zařadit do určitého prostředí, rozhodně je to oblíbené post-apokalyptické, díky kterému ve spojení s kvalitní grafikou vznikají zajímavá herní místa. Těch si při svém putování se svou postavou užijete dostatek, ale rozhodně se nekochejte jenom jimi. Hra sZone Online je totiž akční střílečkou, a tak hlavním úkolem samozřejmě bude odstranění vašich nepřátel. A jakým způsobem je zlikvidujete, je samozřejmě na vás, jelikož v tomto směru dává hra řadu možností, a to od zbraní na velkou, tak i kratší vzdálenost. Důležité je samozřejmě zmínit i to, že máte na výběr také celou řadu postav. Můžete být vojákem, stejně jako doktorem, vědcem, ale i inženýrem. Od volby postavy se logicky odvíjejí i vaše schopnosti a dovednosti.

Vylepšujte svou postavu
Není to pouze putování nehostinnou krajinou, likvidace nepřátel a plnění jednotlivých misí. Můžete také sbírat různé doplňky, stejně jako získávat peníze, díky kterým si svou postavu samozřejmě výrazně vylepšíte. A to po stránce vlastností, vzhledu i arzenálu. Samozřejmě jelikož titul sZone Online spadá do segmentu free-to-play her, můžete si daná vylepšení i koupit, a to za své reálné peníze. Nutné to ale není a tak hru můžete hrát zcela zdarma. Stejně jako tisíce hráčů po celém světě, se kterými se logicky v rámci herního prostředí budete potkávat. A to ve chvíli, kdy se budete bát udělat další krok, jelikož ten může být velkým rizikem.

Tvořte týmy
Na druhou stranu strach z číhajícího nebezpečí můžete výrazně omezit, pokud se s ostatními hráči spřátelíte. Ačkoliv je mapa rozlehlá, velké množství hráčů vám to snadno umožní. Můžete nejenom debatovat, ale i plánovat mise, stejně jako můžete s ostatními také obchodovat, nebo se setkávat v základních táborech a kempech. To vše sZone Online umožní, a tak se stává dokonalým obrazem reality post-apokalyptického světa.

OS: Windows 7/8
Processor: 3,2 GHz
Memory: 4 GB RAM