Tactical Intervention recenze, registrace a free download

Tactical Intervention

Žánr: MMO, Akční FPS, Online

Čím hra rozhodně oslní, to je určitě jménem samotného tvůrce, který se podílel také na vývoji oblíbené hry Counter-Strike. Už to samo o sobě dává tušit, že hra Tactical Intervention rozhodně bude stát za to. A to se pár dní po oficiálním vydání také potvrdilo, jelikož hra zažila obrovský úspěch jak u hráčů, tak i u recenzentů. Vliv na to má v první řadě i propracovaná grafika, která tak umožní si samotný titul náležitě vychutnat a doslova se octnout uprostřed akce, kde vše často máte pouze ve svých rukou – ve kterých držíte zvolenou zbraň, se kterou je třeba co nejrychleji zneškodnit nepřítele, který jde logicky po vás samotných.

Ačkoliv byla hra lehce srovnávána s Counter-Strike, rozhodně nečekejte zcela stejný styl. Právě naopak. Titul Tactical Intervention totiž staví na jednotlivých misích, které budete muset plnit. A to jak v nepřístupném terénu, tak i v různém industriálním prostředí, tak třeba i na silnice v autě. Odtud budete nuceni zabít svého protivníka. Přesně tak zamířit určitě nebude natolik jednoduché, tak se může na prvním pohled zdá. Stejně tak vás ale čekají i mnohé další situace, kdy například budete nuceni slanit po budově, abyste se dostali na místo určení, nebo je celá hra zpestřena útočnými psími bojovými plemeny. To vše vede k tomu, že se rozhodně nudit nebudete a čeká vás pořádná dávka velmi zajímavé akce.

Té rozhodně napomáhá také bohatý výběr arzenálu, se kterým budete nuceni ničit své soupeře. Ať už zvolíte klasickou devítku, samopal nebo sniperskou pušku, ve všech případech bude záležet také na vašich schopnostech a rychlosti zabít nepřítele co nejvíc. Jinak riskujete jeho přesnou ránu, kvůli které můžete celou misi absolvovat znovu. Navíc nejste omezeni pouze střílením do postav, jelikož úkoly jako sestřelení vrtulníku, nebo výbuch domku rozhodně přesvědčí o tom, že Tactical Intervention má co nabídnout.

OS: Windows XP
Processor: 3.0 GHz Dual Core
Graphics: NVIDIA GeForce 7600 or better, ATI Radeon™ X800 or better