TERA Online recenze, registrace a free download

TERA Online

Především špičková grafika a velmi přitažlivá hlavní hrdinka. To jsou dvě hlavní a také důležitá pozitiva této online multiplayerové hry, která poprvé vstoupila na východní trhy, ze kterých se postupně dostává do celého světa. A pokud o světě jako takovém mluvíme, ten v samotné hře je propracovaný do posledního detailu. Rozhodně nadchne ale i svou rozsáhlostí, jelikož je natolik obrovský, že vám dá velký problém ho celý prozkoumat. A aby jeho prohlídka nebyla nuda, přichází hra s několika úkoly.

Tím hlavním, co samozřejmě můžete čekat, je možnost sdružovat se všemi ostatními hráči, kteří se stanou také součástí a se kterými můžete během hry komunikovat. Stěžejní částí jsou ale konkrétní úkoly, které vás následně posouvají dále a dále příběhu. Mimo to je ale plnění úkolů nezbytné i proto, abyste mohli neustále vylepšovat svou postavu. A to se vám bude hodit ve chvíli, kdy dojde na náročné boje. I ty jsou samozřejmě součástí dané hry, což jí rozhodně přidává na celkové atraktivitě. Nezapomeňte však, že vaše postava musí být dostatečně natrénovaná, nebo musí mít nakoupené kvalitní schopnosti, abyste měli šanci v daném klání skutečně uspět.

Po konkrétním světě ale nemusíte nutně jenom chodit či jezdit na svém koni. Stejně tak vás nadchne létat a tím se přibližovat na požadovaná místa mnohem rychleji. Velmi dobrou zábavou jsou ale i boje proti jednomu protivníkovi, kterého můžete snadno zmást a překvapit – a vyřídit ho za pár vteřin. Tomu samozřejmě napomáhá i celkově dobrá a jednoduchá ovladatelnost, kterou si lze osvojit skutečně během chvíle. Díky tomu všemu se tak Tera stává oblíbenou oddychovou a příjemnou hrou pro každého, kdo touží uniknout z reality, a to do dokonalého fantasy světa. A to do takového, který je díky špičkové grafice skutečně dokonalý – nehledě na všechny efekty, se kterými se během hraní setkáte.

OS: Windows XP, Vista or 7
Processor: Dual Core CPU
Graphics: ATI X1600 Pro or NVIDIA GeForce 7600