The Mighty Quest For Epic Loot recenze, registrace a free download

The Mighty Quest For Epic Loot

Žánr: RPG, Online

Ačkoliv se vám může zdát název hry The Mighty Quest For Epic Loot poměrně složitý, rozhodně z ní nemějte obavy, Jedná se totiž o zajímavý free-to-play titul, který čerpá jak v žánru fantasy, tak i v žánru komiksovém. A toto spojení samozřejmě znamená hlavně zajímavé kombinace co do samotného prostředí, tak i samotných postav. Samozřejmě hra funguje na bázi free-to-play, a tak pokud toužíte po nějakých bonusových vylepšeních, je třeba je zaplatit. Rozhodně ale nečekejte, že byste vynakládali tisíce korun, jelikož vše je spíše symbolické, než povinné.

Napětí, ale i zábava
Na rozdíl od jiných žánrů přichází The Mighty Quest For Epic Loot také s tím, že přinese nejenom napětí, ale také zábavu. Prvotní koncept hry je samozřejmě jasný, a to snažit se ochránit svůj hrad, stejně jako zneškodnit soupeře. To vše v rámci vašich schopností, ale i strategických postupů. Často vás však čekají také úsměvné momenty, a to třeba ve chvíli, kdy se rozhodnete jít na dráhu zloděje a vykrádat hrady. Stejně tak ale máte možnost volit různý design vašeho opevnění, což může také přinášet úsměvné situace. Samozřejmě totéž budou dělat i vaši protivníci, kteří nejsou umělou inteligencí, ale jsou reálnými hráči. A to proto, že titul The Mighty Quest For Epic Loot je samozřejmě multiplayer.

Výběr postav, zbraní i obranných prvků
Velkou výhodou titulu The Mighty Quest For Epic Loot je určitě to, že vám v mnohých věcech dává doslova volnou ruku. Můžete si zvolit a upravit vlastní postavu, stejně jako máte možnost vybírat z obranných systémů, jako jsou neobvyklé plamenomety, drtící válce, ale i pasti nášlapné. Stejně tak ale pobaví humor jednotlivých postav, nebo systém budování hradu. Pokud tedy máte rádi napětí a boje, ale také se rádi pobavíte, je hra The Mighty Quest For Epic Loot určitě dobrou volbou, se kterou chybu rozhodně neuděláte.

OS: Windows XP SP3
Processor: 3.00 Ghz Intel Pentium IV or equivalent processor
Graphics: DirectX 9 compliant Video Card with at least 256 MB of memory