TOME: Immortal Arena recenze, registrace a free download

TOME: Immortal Arena

Žánr: Akční, Strategie, Online

Unikátní hra, která zaručeně nadchne všechny milovníky fantasy a daného světa. Právě v něm se totiž odehrává. Samotnými hráči je tento titul charakterizován jako skutečně velice rychlá MOBA. A to především díky zápasům, které se během hry odehrávají a které mohou být u konce skutečně velmi rychle. Výjimkou totiž není situace, kdy může být zápas ukončen za zhruba 20 minut. To je samozřejmě velké pozitivum pro ty hráče, kteří si chtějí užít rychlých a náročných bitev, ale zároveň nemají hodiny času na to, než bude celá hra u konce. Díky tomu se samozřejmě hráčská základna neustále rozšiřuje.

Pro samotné spuštění hry je nutné stažení a instalace. Dále hra funguje jako běžná free-to-play počítačová hra. Za stažení, instalaci ani hru nic neplatíte, pouze máte možnost vylepšovat svou postavu, a to v rámci mikrotransakcí. Tedy tím, kdy do hry investujete reálné peníze, za které vylepšujete vlastnosti své postavy. Samozřejmě dané peníze v reálu slouží jako podpora vývojářům v tom, aby hru posouvali dále. A to jak po stránce hratelnosti, která je už tak velmi dobrá, tak po stránce grafické, která zaručeně zaujme a taktéž dokáže výrazně prohloubit zážitek ze samotného hraní. Zvláště putování po fantasy světě, nebo efekty samotných bitev jsou to, co zaručeně ohromí každého.

Jako hráči samozřejmě máte na výběr z několika různých postav, které se liší svými vlastnostmi. Ty sice můžete inovovat, ale výběr základní postavy je klíčový – třeba s ohledem na sílu, či konkrétní schopnosti obstát v bitvě. A i když vy chcete mít tu nejlepší a nejsilnější, váš soupeř, tedy reálný člověk logicky myslí úplně stejně. Díky tomu není žádné z bitev, tedy žádný ze soubojů jakkoliv předvídatelný a vždy přinese něco nového, s možností naplno využít různé strategie. A díky tempu, které je skutečně rychlé si můžete být jisti, že se při hraní nudit nebudete.

OS: Windows XP (SP3)
Processor: Intel Core 2 Duo 2.13 GHz or better
Memory: 4096 MB RAM