Trackmania recenze, registrace a free download

Trackmania

Žánr: Závodní

Nejenom žánr RPG, nebo různé střílečky jsou hitem herního světa. Pokud je oblast, která zaručeně nezklame, potom je to oblast závodních aut. Samozřejmě skvělou volbou je právě hra s názvem TrackMania, která nadchne nejenom tím, že ji můžeme hrát zdarma, ale která nadchne také tím, že ji můžeme hrát přímo v prohlížeči. Princip je samozřejmě poměrně jednoduchý, jelikož jak už bývá tradicí i v jiných závodních hrách, i v tomto směru TrackMania vyžaduje projet celý závodní okruh s nejlepším časem. Kdo tak učiní, je samozřejmě vítěz.

Hra nabídne hned několik herních variant. Mezi tu základní, která je k dispozici, je single player bez protivníků. Máte tak možnost v klidu poznávat jednotlivá kola a pilovat své časy. Pokud vás ale tato varianta omrzí, můžete využít klasický multiplayer. V rámci něho už si pouze zvolíte počet protivníků a rázem vám TrackMania nabídne nepopsatelný zážitek ze samotné jízdy. A pokud se stanete vítězem, je vaší odměnou medaile. Právě ta je důležitá v dalším postupu, jelikož jejich sběrem máte jedinečné možnosti toho, jak stále jezdit nové a nové tratě. Stejně tak ale medaile slouží k tomu, aby vám byla odemykána také nová auta. I díky tomu budete moci své časy stále zlepšovat.

Co jsme ještě nezmínili, a co patří také mezi oblíbenou variantu hry, to je možnost režimu jeden na jednoho. V tomto směru tak můžete hrát pouze duel, například proti svému kamarádovi. Ovládání samotné hry je velmi jednoduché, jelikož k němu nepotřebujete nic jiného, než vaši běžnou počítačovou myš. Nemusíte se tak trápit se složitým nastavováním klávesnice a kláves, v rámci kterých by se vám jelo nejlépe. Zmínit ale musíme i to, že přece jenom dvě potřebovat budete, a to k samotnému zatáčení. V tomto směru volí TrackMania naprostou klasiku, kterou jsou klávesy v levé části klávesnice, a to konkrétně písmena A a D.

Pro hraní této hry je nutné stažení a instalace na pevný disk vašeho PC. Před stažením hry doporučuji zkontrolovat systémové požadavky a volné místo na pevném disku.

Operační systém: Windows XP, Vista, 7
Procesor: Pentium IV 1.6 GHz, Athlon XP1600+