Tribes: Ascend recenze, registrace a free download

Tribes: Ascend

Žánr: Akční FPS, Online

Milujete akční ostré střílečky, které vás ani na vteřinu nenechají vydechnout? Dobrou zprávu je rozhodně fakt, že v minulosti úspěšná hra Tribes může nabídnout své pokračování. Konkrétní název je Tribes Ascend a jak je patrné po prvních minutách hraní, vše se posunulo o pořádný kus kupředu. Velké změny zaznamenala hlavně grafika, která nabídne velmi zajímavé zpracování postav, ale také herního světa, nebo zbraní, které můžete držet v ruce. A jelikož děj hry, tedy spíše děj snahy o likvidaci protihráčů je zařazen do světa budoucnosti, určitě není třeba mít obavy, že by byla nouze o jakékoliv zajímavé lokace. Mnohé z nich se dokonce podobají těm reálným, jako je třeba známé místo Stonehenge.

Velkým pozitivem dané hry je i fakt, že byla vydána jako free-to-play titul. Hru tedy zdarma stáhnete, nainstalujete i hrajete. To logicky směřuje k její velké oblíbenosti a tedy i k tomu, že vždy budete mít bohatý výběr z protivníků, na které nezbývá než zamířit a vypálit. Nejprve je ale třeba vytvořit si vlastní herní postavu, tedy svého assasina, který nabídne širokou škálu možností, jak vlastně může konkrétně vypadat. Stejně tak nabídnou zajímavé možnosti i zbraně, od těch klasických, až po skutečně výkonné a na boj ve velké vzdálenosti určené modifikace klasických variant. Vše ale doplňuje třeba i vrhací dýka, která je také možností, jak nepřítele zneškodnit. Stejně tak mu lze i utéct, nebo se schovat. Stačí kouřový granát, který využijete k tomu, abyste byli za pár vteřin pryč.

Připravte se také na to, že se samotný boj nutně neodehrává pouze na pevné půdě. Jelikož gravitace je téměř nulová, máte možnost vyzkoušet si opravdu daleké a vysoké skoky, díky kterým tak můžete využít terén k tomu, abyste svého protivníka zasáhly třeba ve chvíli, kdy to nebude vůbec čekat. To, ale i desítky dalších pozitiv tak právě Tribes Ascend nabídne.

OS: Windows XP SP2, Vista or Windows 7
CPU: Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
RAM: 2 GB