Uncharted Waters Online recenze, registrace a free download

Uncharted Waters Online

Žánr: MMORPG, Online

Toužili jste někdy po tom, že byste se plavili po širých mořích a stalo byste se tak obávanými piráty? Pokud ano, máte jedinečnou možnost, jak si tento sen splnit. Tuto šanci vám totiž dává hra nesoucí název Uncharted Waters Online. Pokud bychom ji měli zařadit do konkrétního žánru, jedná se o MMORPG hru, kterou je možné hrát ve vašem internetovém prohlížeči. Není tedy nutné žádné složité stahování, není nutná žádná instalace, pouze se zaregistrujete a hrajete. Dalším pozitivem je i free-to-play zařazení, kdy máte jistotu, že hrajete zcela zdarma, bez nutnosti za hru platit.

Hra samotná pochází z dílny japonského studia KOEI. Ta při tvorbě myslela hlavně na několik možných režimů, které si lze během, vašich plaveb vyzkoušet. Můžete se tak stát dobrodružným námořníkem, tedy doslova i pirátem, ale stejně tak můžete být třeba jenom obchodník, nebo také průzkumník. Navíc své cesty nepodnikáte pouze v rámci vodní hladiny, ale máte možnost zakotvit a pohybovat se také po souši. Jak na lodi, tak samozřejmě i na souši se navíc můžete setkávat s ostatními hráči, kteří titul také hrají. Lze se tak s nimi přátelit, nebo proti nim vést útoky.

Základem samotné hry je hlavně výběr vaší konkrétní národnosti. Ta je reálná, a tudíž má i své historické základy. Plně se tak seznámíte s kulturou, nebo také technikou Angličanů, Španělů, Portugalců, Holanďanů, Francouzů a Benátčanů. Ve všech případech se tedy jedná o výhradně námořní mocnosti. Dalším cílem hry je také sbírání zkušeností, což samozřejmě vede k vašemu neustálému vylepšování, které souvisí s volbou vašeho povolání. Pokud vás ale během hraní omrzí, určitě není třeba zoufat, protože Uncharted Waters Online vám nabídne i možnost ho kdykoliv změnit. Pamatujte však, že k rozvoji dovedností budete opět muset podstupovat dané konkrétní mise.

OS:Windows XP SP3 or above
Processor:Core 2 Duo 1.6GHz
Memory:1GB