Unturned recenze, registrace a free download

1. otevřete si ve Steamu knihovnu vašich her
2. pravým tlačítkem myši klikněte na Unturned a klikněte na vlastnosti
3. následně vyberte záložku BETAVERZE a do políčka pro kód vložte "OPERATIONMAPLELEAF"
4. klikněte na ověřit kód a vyberte betaverzi "preview - Public test branch"
5. po stažení aktualizace se konečně můžete připojit na servery a hrát online

O hře
Hra s názvem Unturned by se dala zařadit do segmentu akčních a dobrodružných her. Za vývojem hry stojí vývojář DayZ, který ji vytvořil jako klasickou hru představující model free-to-play. To vám jako zájemcům samozřejmě umožní zahrát si ji bezplatně, ale stejně tak si můžete koupit Gold účet, který vám na Gold serverech poskytne lepší herní možnosti (na normálních serverech nejste nijak zvýhodněni, jen máte zlatý nick a jiné možnosti nastavení vzhledu postavy). Koupě zlatého účtu je permanentní a nikde více již nemusíte za nic platit. Peníze, které investujete, jsou poté v reálu využívány na další vývoj hry a na její postup kupředu, což někteří hráči logicky i vyžadují, jelikož hru milují.

Čím hra samozřejmě také zaujme, to je grafika. Ačkoliv vypadá na první pohled velmi infantilně a jednoduše, rozhodně to nijak neubírá na zábavě. Právě naopak. Hra totiž cílí především na ty, kdo se chtějí pobavit, ale mají zájem užít si i trochu akce. A té lze zažít skutečně dost. Například se lze vžít do role snipera, zamířit a následně vypálit na svou oběť. Tedy abychom byli konkrétní, oběť je spíše panákem sestavených z krabic. Ale to na zábavnosti rozhodně nijak neubírá. Zvláště, pokud se začnete bavit ubližováním ostatním hráčům. A to jakýmkoliv způsobem, nejlépe pomocí zbraní, které získáte, najdete nebo i ukradnete. I to je možné a často i žádané.

Samozřejmě základem hry je objevovat celý svět, který je sice jednoduchý, ale rozsáhlý. Během něho tak můžete sbírat různé nezbytnosti, které se vám mohou hodit v pozdějším putování. A to nejenom pěšky, jelikož není problémem ukrást třeba také auto. Stejně tak není problémem zmlátit někoho na ulici či pokácet strom. To vše hra Unturned nabídne, a to ve vyhledávaném online módu. Je navíc ideální pro každého, kdo neoplývá nijak výkonným počítačem. Minimální nároky jsou tak jistotou toho, že si zahraje každý. V podstatě by se dalo říci, že tento titul je velmi jednoduché GTA, přičemž ale rozhodně nejde o nic nudného. Možností, které ve hře lze dělat, je více než dost, což ihned pohltí každého.

OS: Windows 2000/XP/Vista
CPU: Pentium4 1.6GHz
RAM: 512MB