Warface recenze, registrace a free download

Warface

Žánr: Akční FPS, MMO

Velmi zajímavá free-to-play hra, která byla vydána v roce 2013. Za jejím vývojem stojí studio s názvem Crytek Kiev, které tak dokázalo vytvořit online FPS titul, který se během pár měsíců stal velmi úspěšnou hrou, a to nejenom v domovském Rusku, ale také na západních trzích. Samozřejmostí je fakt, že hru je možné získat a hrát zcela zdarma, což logicky zvyšuje zájem fanoušků. Těm jsou poté k dispozici hned dva hlavní herní módy. Jedním z nich je Coop, který staví na celkové kooperaci hráčů, díky čemuž se jedná o výraznou odlišnost v rámci daného žánr. V tomto módu je princip velmi jednoduchý, jelikož pětičlenný tým se musí ubránit nepřátelským vojákům. Druhý herní mód s názvem Versus je už klasika, jelikož nabídne třeba standardní deathmatch, team deathmatch a další možnosti postavené třeba na systému kradení vlajek a dalších týmových artefaktů.

Jako samotní hráči máte možnost nejenom vybrat si konkrétní postavu a přizpůsobit její vzhled vašim požadavkům. Stejně tak totiž máte možnost zvolit si i konkrétní povolání. Ty jsou v titulu Warface hned čtyři. Můžete se tak stát klasickým vojákem s širokou škálou zbraní, nebo se můžete stát engineerem, který dokáže výrazným způsobem zlepšovat a opravovat štíty ostatních. Samozřejmostí je také povolání lékaře, kdy máte schopnost léčit ostatní spoluhráče. Poslední postavou je poté sniper. Jeho úkol samozřejmě není třeba dlouze popisovat, jelikož je jasně určený hlavně k bojům na delší vzdálenost, kdy zamíří, vypálí a zabije nepřátelského vojáka.

Pozitivem celé hry je jistě i široká škála různých zbraní, které souvisí i s konkrétní postavou. Zmíněná sniper má pušku poměrně jasnou. Samotný voják má ale k dispozici výběr z několika samopalů, které nabídnou hlavně vysokou kadenci. Samopal však je k dispozici i engineerovi. Dále jsou to i různé brokovnice, nebo řada vylepšených pušek, které však nemusí být k dispozici standardně, jelikož je třeba počkat na chvíli, kdy jsou odemknuty.

Operační systém: Windows XP/ Vista/ 7
Procesor: Intel Core2Duo E6-series / Athlon 64 X2 6400+
Operační paměť: 2GB paměti RAM