Warframe recenze, registrace a free download

Warframe

Žánr: Akční, Online

Vydat hru jako free-to-play titul se dnes stává doslova nezbytností, pokud má být hra úspěšná. Podobně je tomu i v případě velmi zajímavé a propracované střílečky s názvem Warframe. Ta se rázem stala velmi oblíbeným titulem, který baví hráče všech věkových kategorií, kteří si zkrátka chtějí užít skvělou akční řežbu, ve snaze zničit všechny své protivníky. I ti jsou samozřejmě reálnými hráči, kteří mají ten samí cíl, jako vy. A ačkoliv je možné hrát zcela zdarma, budete-li chtít ze hry získat maximum možností co nabídne, je třeba poslat drobný poplatek, sloužící jako odměna vývojářům.

Základem každé úspěšné hry je samozřejmě prostředí, ve kterém se odehrává. V tomto směru vsadil titul Warframe na naši sluneční soustavu, a tak se všechny boje budou odehrávat na vzdálených planetách a jejich měsících. Ačkoliv některé mohou vypadat velmi podobně, není tomu tak a vždy zaujmou něčím unikátní, což atraktivitu herního prostředí značně zvyšuje. Je vidět, že se tento futuristický přístup směřovaný do budoucnosti opravdu vyplatil. A i proto hra nijak nezapadá do tradičního žánru sci-fi, i když tak může na první pohled skutečně vypadat. Nabídne totiž i unikátní vzhledy postav, které mlčí, mají na obličeji masku a téměř nepoznáte jakoukoliv možnou emoci. I to je zkrátka jeden z možných unikátních přístupů, soustředíte-li se na samotnou akci a její dokonalý prožitek.

Vše ve hře je viděno z pohledu třetí osoby, což umožní poměrně dobrý rozhled po bojišti. Ovládání je poté klasické, kdy je kombinována klávesnice s myší. Tato kombinace nám umožní jak klasický pohyb, tak i kotrmelce, skoky i další akrobatické prvky, díky kterým můžeme uniknout nepříteli, nebo ho naopak překvapit. A to střelou jednou z mnoha zbraní, které se dělí na primární a sekundární. Samozřejmostí jsou poté různá vylepšení hlavně ve formě obleků, které zase vedou k dokonalé ochraně naší postavy.

HW / systémové požadavky:

OS: Windows XP SP 3 or higher
Processor: Intel Core 2 Duo e6400 or AMD Athlon x64 4000+ (~2.2Ghz dual core CPU)